Gå til innhold

Hva skal dere i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt oss på tur i juni og er litt usikker på hva vi skal finne på.

Har lyst å ta en tur til Danmark, men er veldig skeptisk pga. været.

Føler at når vi bruker en del penger på en ferie så bør vi kunne nyte den ute i godt vær. Samtidig drar vi jo alltid til varmere strøk....

For oss står valget mellom feriesenter/ hus i Danmark eller Kreta

Kom gjerne med tips og innspill!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal 2 uker til Gran Canaria i juni ,og 2 uker i nordnorge i juli/aug.

Gleeeeder meg masse.

Skrevet

Jeg skal på aleneferie til Roskildefestivalen.

Meg og lillegutt skal i hvertfall en uke på hardangervidden å gå masse turer.

Lurer på å ta han med til Kypros en uke også.

Ellers skal vi besøke besteforeldre.

Så skal han sikkert på en liten ferietur med pappen sin også når jeg skal til Danmark:o)

Skrevet

hehe... vi skal på smugle tur til sverige å så skal vi gifte oss hihihi

Skrevet

Tenkte å ta en bitteliten 4 dagers tur til DK nå i mars med tulla på 2 år og 8mnd, så lurer vi på en tur til Tyrkia i aug/sept, da er minstemann 3-4mnd.

Men vi vet ikke helt.

Var i DK med tulla i fjor, det var kjempevellykket, men været var ikke helt topp.

Hadde det ikke vært for at vi skal ha en liten igjen i år, så ville vi valgt DK igjen. Men ønsker ikke "bilferie" med så liten tass.

Skrevet

Begge deler et bra, vi var i Danmark i fjor, men var dessverre veldig uheldig med været, regnet 1 uke i strekk, så selv om ungene storkoste seg var vi raske med å bestille spaniaferie i år. I 2005 var vi også i danmark og da var været langt bedre, ikke akkurat strandvær hele tiden, men unngikk regnet.

Hadde kanskje gått for Kreta :-)

Skrevet

Skal være hjemme og vente på at nr 2 melder sin ankomst:) Blir nok ikke noe særlig ferie på oss til sommeren, men planlegger å være mye på stranda hvis det er fint vær.

Skrevet

Vi skal det tradisjonelle; til familie på Sørlandet og til familie i Trøndelag. Norge er fint om sommeren!

Tar nok en sydentur sammen med et vennepar i høstferien.

Skrevet

Rydde opp i krattet av en hage rundt huset vi har kjøpt

Skrevet

Vi skal to uker til Tyrkia i slutten av mai :) Bare meg,mini og min kjære. Gleder meg skikkelig! I juli skal vi en uke til Danmark med et vennepar og resten av ferien skal vi kose oss på Hvaler :)

Skrevet

Kanskje 2 uker til syden.Så vi må vel bestille snart nå..

Skrevet

Hjemme-ferie.

Bor på sørlandet og jeg har termin 6.juli.

Så ingen store planer her i gården utenom familie-forøkelse!

Skrevet

Mest hjemmeferie i år.

Bor på sørlandet, så det blir mest mulig på stranden, og sikkert flere turer til dyreparken. Pluss en tur på besøk til familien min på Østlandet. I tillegg blir det nok en helgetur til Danmark, ungene vil så gjerne til Legoland igjen, men det blir ikke i fellesferien, da er visst køene i den parken uutholdelig lange. I mai eller august kanskje..

Skrevet

Kanskje til Thailand i juli, men hvis det blir i desember blir vi hjemme i sommer. Hvis det ikke blir Thailand enten i juli eller desember håper jeg at jeg blir gravid :)

Skrevet

har tenkt å ta en tur rundt i nord-norge (også svalbard).. blir spennende med minstemann..

Skrevet

har bestil en 2 ukers tur til Gran Canaria, 23 april-7 mai.

2 barn og 2 voksne, men leiebil i 3 dager, ca 15000.

ellers blir vi hjemme, for mannen jobber mye på sommeren, men nå bor vi ved en perle om sommeren, så vi får alle turistene "hjem" til oss, så en skulle nesten tro vi var på ferie :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...