Gå til innhold

Tidlige kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner kynnere alerede og er straks 17 uker, er det normalt? Har noen i løpet av dagen, og de kommer sammen med en mensmurring. Ingen blod eller slikt. Er det noen som har opplevd det samme? Kan jeg leve som normalt og slappe av med det, eller bør jeg ta det med ro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kynnere er ok så lenge de ikke blir for mye og for intense , mensmurring i tillegg syns jeg høres ut som litt mer bekymring - så du bør prøve å ta det litt med ro - i følge det jeg har hørt i alle fall.

Skrevet

Jeg begynte med kynnere alt i uke 14 med mensmurring. I dag er jeg i uke 23 og har fortsatt kynnere daglig, men mensmurringen er mer eller mindre borte. Har snakket med jordmor om dette og hun mener de mens lignende smerten kan komme av at livmoren vokser og at kynnere ikke er farlige så lenge de ikke øker i styrke og kommer regelmessig. Hun syns også jeg burde tenke på om de kom i forbindelse med spesielle ting jeg gjør eller i enkelt situasjoner, men har ikke fått beskjed om å ta det spesielt med ro.

Men syns du burde ta det opp med lege eller jordmor jeg så du blir vurdert ut i fra hvordan du føler du har det.

Skrevet

Jeg hadde mye kynnere nesten hele forrige sv.skap. Det er visst helt vanlig og ikke farlig. Bare litt ubehagelig innimellom:)

Skrevet

Jeg har hatt kynnere siden jeg var i uke 12 og var veldig redd, men både lege og jordmor forsikret meg om at alt var ok med baby og mor, selv om de kan være ganske ubehagelige innimellom. Jeg lever som normalt, men stopper opp når jeg kjenner det kommer en "kynne"..

Skrevet

Her begynte de i uke 12, i første svangerskap rundt uke 17.

Jeg får for tiden ikke jobbe mer enn 60% fordi jeg pendler langt og blir veldig sliten av det. Da får jeg vonde kynnere, og til slutt fikk jeg en blødning.

Har fått beskjed om at jeg skal få lov å jobbe fullt igjen med en gang de roer seg og jeg kan kontrollere dem ved å endre aktivitet.

Det er jo bare livmoren som øver seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...