Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 ble litt nysgjerrig. flink å skrive iallefall. tror det må være dame?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 klikk på nicket hans så ser du profilen. mann født i 1929.særlig.
KaMa Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hva for et svar forventer du egentlig nå? En gratulasjon for det mest uinteressante innlegget så langt denne uken? At noen skal komme med en dyperer analyse av hvem han er? At noen kan bekrefte at han er mann, sånn at du endelig kan leve ut trangen til nettskjekking? Hva for rolle spiller det hvem som sitter bak de forskjellige nickene?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 det er ikke så rart at de som er nye her spør da ... de har ikke fått med seg at det til stadighet blir spurt om hvem han er
M by M Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Yppert er en heit mann med noe esktreme meninger. Han sjarmerer oss i senk ved det faktum at han er alenefar til fire, jobber og itillegg har tid til å sitte på DiB og sette oss håpløse damer på plass i alt fra barneoppdragelse, sexliv, kvinnesykdommer, vaksiner, cellulitter, vekt og kosthold. På grunn av hans fantastiske utseende, evner som far og forståelse av Kvinnen, besøker han ofte våre seksuelle fantasier og drømmer. Dette er Mannen med stor "M" ! ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Han heter Finn, sier det deg noe mer om personen bak nicket?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Takk for det Miss Tigerlilly:-) Akkurat som jeg skulle sagt det selv!!! Du glemte at jeg er en notorisk kvinneforfører og horebukk som høvler over det aller meste jeg kommer over, men ellers så stemmer det aller meste du skrev over her:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 hehehe tydelig Yppert har flere profiler her:)
Amanda- Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 hmm yppert har fått seg en tillhenger ikke værst.. husker når jeg var på krangle på bim, til og med der snakket de om yppert... kanskje du får deg en fan klubb snart.. hehe
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er høy, mørk, skrukkefri, velskapt kropp. Finn Kalvik er tro kopi av en vandrende kjempeQ-tips med sin lyse lugg og pinglete kropp:-)
M by M Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor bemerke noe jeg visste du kom til å tilføre selv? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå