Tropical Island Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 De du kjøper på JYSK er supre. Nøytrale farger, store og underlag til babyen som er festet med borrelås. Koster fra 50-250 kr.
Gothic Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Da skal det sjekkes ut idag! Er jo veldig grei pris da Er absolutt ikke fan av jysk,hatt utallige dårlige handleerfaringer der, men prøver gjerne igjen. Takk for tipset
Lille Sniff Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Vi hadde brio sin først men da den gikk istykker, kjøpte vi reisebagen proff, den er helt topp!! Den fås så vidt jeg vet i svart og i grå. Den er veldig fleksibel, da "veggene" inni en festes md borrelås, så man kan lage rommene som det passer seg best selv. Og når den dagen kommer at man ikke skal bruke stelleveske lenger, har man en flott veske som kan brukes til andre ting. Her er en link til siden deres: http://www.reisebagen.no/Produktinformasjon.asp Jeg har forøverig kjøpt den i en vanlig rudo butikk. Inne på linken over her står det også om utsalgsteder.
Harehopp Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Vi har skiphop sin stelleveske, mange fine å velge mellom der.. Mange forskjellige farger.. Veldig fornøyd med den.. Stellematte medfølger, fine praktiske lommer.. Jeg kjøpte den gjennom alexi.no..
*Rutletutt* Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Skip*hop er veldig bra! Jeg har en dash og er superfornøyd:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå