Gå til innhold

det bare renner av jenta mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er 11 dager i dag...bæsjen er helt gul og rennende...er dette vanlig? eller kan det være diare?

og noen som har forslag til hvordan jeg skal få snudd døgnet hennes.,.hu sover såå godt på dagen men når kvelden kommer og natta kommer da er hun lys våken å vil ikke sove...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig ang. bæsjinga hennes. Her kunne jeg sikkert ha byttet bleie 30 ganger om dagen de føste ukene, det bare rant ut av henne som du sier.

Skrevet

Knerten hadde okergul cottagecheese i hver bleie i mange uker.

Lykke til som bleieskiftarbeider.

Er nok litt tidlig å begynne med noe søvnmønster ennå.

Rundt 2 - 3 mnd så er det lettere å få til.

Skrevet

ok tusen takk for svar ;)

*beroliget*

noen forslag på å få snudd døgnet hennes også kanskje? hu våkner liksom i ni/ti tiden å får mat på kvelden..åsså holder hu det gående til 2/3 om natta...gir henne pupp og morsmelk erstatning da jeg tror puppen ikke er nok...

Skrevet

jepp skjønner... er bare litt irriterenes at hu skal sove hele dagen såå godt..får nesten ikke vekket henne...åsså når det kommer til kvelden så er det så håpløst...hehe

Skrevet

Velkommen inn i våkenettenes verden. Men alt blir mye bedre etterhvert.

Bare la hun sove....Hun er jo så ny ennå.

Skrevet

Hun er jo forsåvidt 2-3 mnd da.. ;) Det går seg til etterhvert, men det viktigste er at du ikke underholder henne på natten. Da blir det kjedelig å være våken. Heller underholde henne mer når hun er våken på dagen. Hvis hun ligger og pludrer for seg selv om natten, la henne ligge. Hvis hun skriker og er sulten, så er det opp, pupp og spise, rape, og ned igjen. Det kommer bedre netter, hold ut! :)

Skrevet

Er 11 dager 2-3 mnd??? Eller er det jeg som er litt utenfor her???

Skrevet

ehh? 2/3 mnd?? nei snuppa mi er bare elleve dager hun..

Skrevet

Ville bare gratulerer med den lille jeg!

Og min mening er at jeg tror ikke det er skadelig å prøve å holde henne litt våken på kvelden, for å se om hun sover bedre på natta. Og som sagt ovenfor: La natt være natt, la det være stille, minst mulig lys og minst mulig stimuli. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...