mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg får ikke mensen..... Nei jeg er ikke gravid, det har 4 graviditetstester fortalt meg. Mulig det er overgangsalder???? hi hi hi... Egentlig er jeg bare glad til, for det er ikke et must for meg. Jeg sluttet jo med disse hormonene i beg. av des. kan det ha noe å si kanskje???? Noen med erfaring med forsvunnet mens, utenom svangerskap selvsagt....=0))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 stress.... rask vektnedgang..... stress...... stress..... også har jeg hørt at det kan være ganske vanlig å miste mensen om man er litt stressa.... :-) Herre min hatt du har jo akkurat hatt digre omveltniger i livet ditt, du faller i trappene og har vondt i bekken og all slags... jeg syns ikke det er rart om du får en liten menstruasjonspause... men deu kan jo kanskje snakke med fastlegen din om ikke så lenge, i tilfelle det ikke er helt etter boka ... Eller du kan vente en ukes tid eller to, å ta enda en test ;-) babyboom, på moden-sidene....
Velve Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 hmmmm.....jeg villle kanskje tatt kontakt med fastlegen for en blodprøve. Kanskje lurt med en test nr. 5 om noen dager. Blir spennende dette!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Er ikke særlig stresset.... Har vel hatt det hektisk men ikke mer enn jeg takler. Skal ta en ny test. Men det er ikke spennende. Et nytt svangerskap er ikke ønsket =0(( Nå er jeg jo 3 uker forsinket så det burde vel slått ut på en sånn digetal test???
dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 ååååååå så ekkelt, nei jeg skjønner godt at du ikke er interresert i graviditet enda en gang! Jeg tror ikke det er så farlig å miste mens, men om du føler deg tipp topp, og du ikke er gravid, så er det jo greit å få det sjekket tenker jeg :-) Lykke til, så krysser vi foreløpig fingre for at den famte testen også er negativ. :-)
♥Snulder Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 3 uker var jammen meg litt og.... Og på den tiden så burde faktisk en evnt. graviditet slått ut på testene du har tatt! Sjekk hormonnivået ditt med en blodprøve! Ikke usannsynlig at det er mikk-makk der etter at du har gått på hormoner:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Kan nok være hormoner som er litt hulter til bulter:-) Lurt med en sjekk hos legen uansett! Husk på hva hormonene har gjort med hele deg både før og etter at du sluttet med dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå