reekleim *fødeklar* Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Har de tatt han??? Gud så godt!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 De sier han har en bror som er en kjent politimann i Bergen... Hmmm.... Men rykter sprer seg jo fort som en brann!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Litt jævli å les at han har vært her i vårt nabolag på nattland der det kun bor studenter med barn!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Blir opprørt over å lese om T.E Staff sine uttalelser i dag... Han mener vi skal onanere barna våre når de er urolige. Ble helt kvalm av å lese det! Fyttikatta, mannen må jo være helt ødelagt. Han har visst vært utsatt for "sex med voksne" (som han kaller det) selv. Jeg kjenner ingen som har vært utsatt for overgrep, som sier det var en flott opplevelse. Han er så syk at han må fjernes fra jobben sin. Fælt å tenke på at han skal forsvare de som ønsker å skade barna våre. Han mener det ikke er så farlig om en mann tukler litt med små barn. Glad ikke Staff er førskolelærer! Blir så redd for at folk skal ta han på alvor og bli påvirket av et slikt grusomt syn på overgrep. Staff trenger hjelp og bør ikke får være lommemannens forsvarer.
Tante Bassa Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Uff, jeg blir helt på gråten når jeg hører uttalelsene til Staff. Sier at små barn ikke ville fått traumer i etterkant, hvis det ikke hadde vært for politiet og media som blåser det opp!! Mannen er jo hjernedød.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Vet hvem det er ja usj så ekkelt... vet en del om han. Min mann har snakket med han en del i jobbsammenheng, han hadde ingen anelse. Klarer ikke å se på tegningene at det er han uten å vite det. Såååå glad at han ikke har vært i næheten av mine gutter!!!. - dette ble ekkelt nærmt........usj.... stakkars barn! Og ikke minst stakkar familien hans, barna hans og ungene. Kan ikke være enkelt å leve med at faren har gjort noe slikt.
NormaJean Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Jeg vet hva han heter! Bergens tidene dreit seg ut når de la ut et bilde av han med hjelm på. Da kunne jo ingen se fjeset hans. Men bildet er jo brukt i forbindelse med et intervju de gjorde av han siden han eier en sjelden bil! Så det var ganske lett å linke bildet mot den gamle artikkelen på nett! Han er et jævla svin som bør brenne i helvete!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Har selv vært gjennom grove overgrep som barn, og det husker jeg like godt som det var igår. Var 8 år gammel, samme som mange av disse barna "lommemanen" har borti...Og har selv sliti veldig mye. Er nå 26år. Det staff sier er helt på trynet, og kjenner jeg blir ordentlig provosert.. Livet til noen av barna er kanskje ødelagt for resten av livet. Staff er like syk i huet, og burde fjernes fra advokat jobben sin!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Min mann jobbet sammen med han før.... utrolig ekkelt for han å tanke på nå.....
lip smacker Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Bra at de har tatt DJEVELEN!!!!!!!!!! Rett og slett avskyeligt! Hadde jeg fått sjangs skulle jeg kappet av han hele utstyret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå