Gå til innhold

Hvor dum går det an å bli da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.rbnett.no/article/20080111/LOKALNYTT/452269554/1008

Se inn på denne siden... Og sånne personer skal være lærere?? Blir helt forundret jeg, også skjønner hun ikke at det er hun som har gjort noe galt, nei da, mener det er systemet som er feil.... Man spøker da ikke med noe sånn nå til dags da? Og skjønner hun ikke det så har hun tungt for det..

Jeg hadde i allefall ikke stillt meg opp i avisa med bilde og fullt navn om det var meg..

Steike så dum..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha fikk som fortjent. Men det er jo også veldig "texas ranger" der inne da. De bør kunne skille en spøk fra en middelaldrene norsk dame fra en terrorist. Terroristen ville vel aldri ha sagt noe om bomben..og kofferten hennes var jo allerede sendt og mest sannsynlig gjennomlyst.=)

Skrevet

Veldig unødvendig spøk fra en voksen person!! :0

Skjerpings!!!

Hun må jo skjønne at det er å drite på draget å komme med en slik kommentar etter alle terroraksjonene rundt om i verden.

Skrevet

Hehe.. Ja, man skulle jo tro det da.. Og kansje speiellt ettersom hun er lærer, og ser på seg selv som en "oppegående" person..

Også vil hun trekke seg som natteravn i hjembyen da, pga at hun føler seg krenket av denne episoden.. Skal det da gå ut over byens ungdommer at hun tabber seg ut på Gardermoen da?

Hehe.. Fatter ikke at det er mulig jeg altså... Man ser jo med en gang man kommer til gardermoen at det er strengt der da.. Må hive flasker med innhold før man kan gå igjennom sikkerhetssjekken osv...

Skrevet

Jeg hadde virkelig håpet at noen som jobber som lærer i den norske skole, hadde litt mer bak hjernbarken en dette. Det er skremmende at noen som skal være et forebile i dagens sammfunn, er så lite oppgående. Dette hadde jeg virkelig trodd var allmenkunnskap. Dette er så absolutt ikke noe å spøke med.

Sitter bare her å lurer på hvor dum det går ann å bli, herregud. Den dama trenger å vokse opp.

Politet på Gardermoen fortjener virkelig ros for dette synes jeg. Jeg må jo kunne stole på at sånne ting blir tatt på allvor.

Skrevet

hehe, fint du la inn linken her:) Fikk meg litt god lesning:)

Har selv jobbet på gardermoen og forstår ikke at det går an å komme med slike kommentarer.

Synes ikke synd på henne i det hele tatt:)

Skrevet

he he, synes det var en artig spøk jeg da... Synes det er utrolig rart at det skulle bli tatt så alvorlig...

Kunne sikkert vært like sleivete med kommentaren selv...

De dret seg jo litt ut de stakkars politifolkene også.

Men ville kanskje ikke gått ut i avisa om det etterpå;)

Artig samtaleemne med barnebarna fremover sikkert:)

Skrevet

Helt utrolig! Etter alle avisoppslag om folk som kommer med slik spøk, og alle advarsler fra flyplasser og politi om at slik spøk er uakseptabel, og blir tatt dønn seriøst, så er det fortsatt noen som ikke klarer å skjønne lunta.... Vet ikke folk at de MÅ ta slikt alvorlig? Og at det blir forsinkelser etc fordi de da må finne innsjekket bagasje, og gå gjennom den nok en gang for å ivareta sikkerheten til passasjerene? Noen er jo åpenbart helt blåst....

Skrevet

Å spøke om noe sånt er jo helt forkastelig, greit nok, det oppfattes som en spøk, MEN det trenger jo ikke bety at det er det. Viser jo bare at hvem som helst kan være terrorister. Helt på sin plass spør du meg!! Med all denne dritten i verden, kan man i det miste holde seg for god til slikt!

Skrevet

Kan bare tenke meg hvor sint jeg ville blitt om jeg ble timesv is forsinket fordi en eller annen dust hadde forsøkt seg med en spøk ang noe sånt.. Syns det er flott at alt sånn blir tatt på alvor. For hvem kan vite hva som er spøk og ikke...?

Snakker om å dumme seg ut da... Også stille opp i avisa etterpå.. Må jo være ganske så blåst.. Og sånne skal være lærere....

Skrevet

Trudde alle oppegående personen vet at man kan ikke spøke med sånt nå etter 11. sept..for alt har jo blitt mye strengere enn før..

Det værste er jo hun ikke greier helt å skjønne hvorfor de regarte som de gjorde..for de måtte jo lese på kropsspråket hennes at hun tullet!!

Er det MULIG!!

Hadde nok blitt ganske så forbanna jeg ja visst jeg ikke kom meg på flyet pga en idiot spøkte med noe så alvorlig

Skrevet

hehe..lo godt til frokosten i morges ja.... ka forventa ho se lissom,me en slik spøk.

Skrevet

Ja, er jo bare helt utrolig.. :)

Skrevet

er det mulig, sånt ser man jo bare på film.

Bare mr bean er dum nok til å finne på sånt.

Skrevet

Hihi, har du hatt henne på Gymnaset, Queen? Hun var religionslæreren min ... Må innrømme at hun var en ganske morsom person (mye latterkrampe i de timene), men synes spøken hennes var HELT PÅ TRYNET.

Skrevet

Nei, gikk på Romsdal jeg. Mulig søsteren min har/har hatt henne. Det må jeg huske å spørre om.. Hehe...

Regner med hun får noen kommentarer nå etter oppslaget.. ;)

Det er liksom noen plasser man unngår å forsøke å være morsom da... :)

Skrevet

De må jo ta alle slike "trusler" på alvor.

Tenk hvis det hadde vært en bombe der, og det hadde kommet ut etterpå at de hadde fått beskjed, men det ble oppfattet som spøk.

Da hadde det hvertfall blitt debatt.

Da hadde dem fått beskjed om å ta alle slike kommentarer på alvor...

Skrevet

Ler meg i hjel!! Hun har jo rett og slett drete seg ut, og så er hun vel redd for å bli "mobbet" for det. Ordentlig dame må ikke bli gjort narr av så la oss gjøre en stor alvorlig sak ut av det så kanskje hun slipper unna:P Hver gang det er en lignende sak oppe så er det en eller annen full tulling, eller rett og slett en eller annen harrytass med dårlig humor som blir fremstilt så dette var rett og slett komisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...