Gå til innhold

Umodne og flåsete svar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sikkelig irritert. Jeg har lest flere av innleggene og svarene som har kommet under dette forumet og jeg må si jeg er forundret over hvordan folk kan være tankeløse og dumme!

 

Tenk å svare en 17 år gammmel sårbare jente som vurderer å adoptere bort barnet sitt "jeg adopterer det gjerne jeg!" eller "hvordan kan du vurdere noe slik - det er dumt". Jenta ville bare ha litt støtte i en vanskelig tid da bør man være forsiktig med hva man sier....

 

Noen av de andre innleggene her er ekstremt flåsete og dumme også - adopsjon er ikke noe man bare bestemmer seg for en dag som å gå å kjøpe en bukse. Det er en fantasktisk alvorlig sak og det er et barn inn i blidet. Prøv å bruk litt vett......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble skikkelig forbanna jeg når jeg leste noen av de svarene!!!

 

Som feks;

"Du er syk du tror jeg.. Skjønner ikke at noen som er 17 år kan være såpass teit at eneste utveien dem ser er å adoptere bort barnet sitt!!!

 

Du får ingen gode "råd" fra meg iallefall"

 

-Da tenker man ikke akkurat modent! Nei, vettu hva, ble skikkelig engasjert jeg altså!! Tenkte at er det virkelig mulig å svare en ung jente som vil ha støtte med sånne tåpelige svar?

 

Uff og uff. Folk bør virkelig bli voksen før de utaler seg i slike saker som faktisk omhanler små barn! Fremtiden vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Helt enig med dere begge,jeg ble litt sjokkert over masse jeg leste her. Trodde det var mer seriøst enn dette,det "sklir" litt ut enkelte ganger. For meg er dette et veldig seriøst og til tider et sårt tema, og kunne ønske man kunne være litt seriøse her inne. Mange av innleggene hører ikke hjemme her idet heletatt. Jeg mista ihverfall interressen til å skrive her inne, for som sakt, er dette et seriøst tema for meg. Så er man ikke mer voksen enn det her, så er ikke det her forumet for meg alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er også helt sjokkert over mange av innleggene på dette forumet. Mange tankeløse og useriøse meninger - og så mye utskjelling! Veldig urovekkende faktisk med tanke på temaet her. Jeg er aktiv på flere andre BIM-fora som jeg syns er flotte og som for det meste har sympatiske innlegg, men her inne liker jeg meg IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvem som bruker dette forumet jeg. Har litt inntrykk av det i perioder har vært et forum som er brukt av helt andre enn folk som er i adopsjonsprosess selv. Skikkelig mye kjipe og unødvendige svar og kommentarer. Det burde jo kunne være en side på lik linje med feks assistert befruktning, at man kan hjelpe hverandre og gi råd i en vanskelig og lang prosess, samt dele gode erfaringer.

 

Kanskje hvis det skrives masse nye innlegg og man ikke svarer på kjipe tråder, så forsvinner alt tullet og så kan man forme siden som man vil:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...