Gå til innhold

Den der forbanna slimproppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt spurt om mange ganger men jeg har jo aldri lest de trådene :(

Hvordan ser den ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ein liten slimette propp(klomp) ikke tenk på den da folkens,eg har føødt 4 og venter nr5 og har aldri merket den og sett den og det er vist vanligt!!! kan miste proppen fleire dager før fødselen begynner...

Skrevet

Behøver ikke se ut som en propp/klump. Kan være bare litt seigt slim/mye utflod. Noen ganger kan det være litt blod i den, men det er slettes ikke alltid...

Skrevet

Hos meg var det en overraskende stor mengde tykt slim med blod i,(usj) det så ikke ut som en propp egentlig.

Det tok nok et par timer før alt var ute også. Proppen gikk natt til fredag og gutten min ble født tidlig mandag morgen.

Skrevet

Kan jeg spørre om man merker at den kommer ut? Når det står propp, så ser jeg for meg at det sier "svupp" og der kom den gitt! Men er det sånn, eller merker man det først når man ser den?

Skrevet

like forskjelligt som hver fødseler det der tror eg...

Skrevet

Som noen skrev her, så det sikkert store individuelle forskjeller på sånt, men jeg merket det ved at jeg ble så våt og varm der nede. Så gikk jeg på do for å tisse, og når jeg skulle tørke meg var det mengder med slim på papiret. Tok på meg bind, og måtte bytte bind et par ganger i løpet av den neste timen. Slimet var så tykt at det ikke ble absorbert av bindet (sorry detaljer), blankt med litt blod i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...