Gå til innhold

Søsteren ti sambo......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ks, men har ikke fått datoen sikkert enda. Sambo´s søster forventer at vi sier ifra til henne når vi vet datoen. Hun har selv sagt før at hun kommer til å kjøre rett til sykehuset for å vente der til fødsel/ks er over. Jeg har absolutt ikke lyst på besøk av hele slekten den dagen det skjer, og vi har bestemt oss for at bare besteforeldre skal få vite datoen og skal få komme den dagen. Syns den dagen skal være forbeholdt sambo, meg og lille gull. Dessuten så vet jeg jo ikke hvilken form jeg blir i etterpå. Men vet sambos søster kommer til å bli super fornærmet..... Grr... Hadde vært fint om hun bare kunne godta at hun må vente en dag eller to med å se lille nurket vårt.

Så klart skal hun, som alle andre få bilde og få vite at h*n er født like etter, men har ikke lyst til at noen skal sitte i lobbyen å vente.... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg! ... ikke la henne få vite det før dere er klar,som alle andre...

Skrevet

Uff, hun må respektere deres ønsker! Be samboeren din fortelle henne at hun skal holde seg unna til hun får beskjed.

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som tenker sånn. :)

 

Skrevet

Vi skal ikke ha KS, så vi har ingen dato å forholde oss til.

Termin er om 10 dager så i relaiteten kan det skje når som helst! :-)

Men det jeg skulle si her, er at jeg og sambo har snakket litt om det å får besøk på sykehuset. Det er ingen fare for at svigers kommer, og mamma må bestille fly, få fri fra jobb osv. Så der er vi "heldige". Men jeg har en søster som virkelig gleder seg til å bli tante!

Vi har bestemt oss for at i utgangspunktet kan hun få komme på sykehuset etter 1 dag, men med forbehold. Er jeg i super form får hun komme før, er det noe uforutsett som skjer eller jeg er sliten får hun komme senere. Og det er nok eneste besøket vi ønsker på sykehuset. Men kan jo komme til å føle meg som superwoman og inviterer venner for å se lille :-)

Man vet jo aldri hva som skjer og hvilken form man er i etter fødsel.

 

Skrevet

Dere er heldige som har noen som vil komme på besøk mener jeg....

Jeg har mange som ikke vil komme jeg...Bestefar drar til Alpene, og mange bor langt unna og virker ikke som om de skal stresse for å komme heller...

Skrevet

Klatr de er heldige,men det er ikke alltid det passer seg.

Litt synd den situasjonen din anonym. Hev deg over dem,er sårt når det ikke virker som om de nermeste bryr seg.Men det gjør de nok,på sin måte:o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...