Gå til innhold

Hva gjør man med ringer man ikke vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ring som er verdt endel penger som har null verdi for meg, blir aldri å bruke den!

Kan jeg levere den inn en plass å få penger el bytta den?

jeg har ikke kvittering el noe.. er en stund siden den er kjøpt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo ann på ringen, men gull kan man jo smelte om og lage nye smykker.,

Skrevet

Hei =)

Du sier ingenting om hva slags type ring det er, men om det er gull kan du levere den til en gullsmed og for eksempel få den smeltet om til et annet smykke. Har selv vurdert å gjøre det med en del gull jeg har som jeg aldri bruker. Du kan jo for eksempel få den smeltet om til et smykke du kan gi til babyen din?

Tror uansett at du vil få det beste svaret ved å spørre i en gullsmedforretning =)

Skrevet

Det man kan gjøre vis du har for eks flere ting i gull som du ikke bruker,kan man få smelta de om til noe annet...For eks et hjerte anheng,armbånd osv...

Skrevet

takk for svar.. =)

det er en ring med hvitt og gult gull med en diamant..

er det dyrt å få smelta om?

Skrevet

Kjenner ikke til prisen på å få smeltet om gull, men dersom du har nok gull til å lage et nytt smykke blir det bare jobben du betaler for. Tenk deg så fint et lite hjerte du kan få hvis du smelter om ringen til det... Halvt i gult og halvt i hvitt gull med en diamant i midten... *drømme* Kanskje du kan finne svar på pris ved å bruke google?

Skrevet

Moren min hadde diverse smykker hun smeltet om og endte opp med å få penger tilbake fordi de ikke fikk brukt alt gullet til det smykket hun skulle smelte det om til, hehe... Hun var litt sjokkert :-)

Skrevet

Skulle smelte om et smykke en gang,men da fikk jeg vite at det ville koste 2000kr å smelte det om til noe annet,og det gadd jeg rett og slett ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...