madde på pergo Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Noen som har vært gravide eller nettopp ble det? Skriv ned hvordan og når i syklusen dere ble det, så vi kan lese for evt. å prøve det, en god latter, eller for i det minste få en smule håp...
madisen Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Spurte om "en oppskrift på graviditet" inne på 1.trimester for en tid tilbake. Og fikk til svar at de ble gravide den mnd de slappet mest av, ikke stresset med el- tester og temping ol. Ikke hadde de nødvendigvis sex hver dag i den aktuelle perioden heller. De slappet av og pleide kjærligheten og prøvde å ikke tenke (lett!!) så mye på babylaging.
stratosen_er mamma_ Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 ja jeg er også av den erfaring at jeg har blitt gravid de mnd jeg har tenkt minst på det..har tre graviditeter bak meg på litt under ett år (to aborter) og de mnd jeg slappa av og ikke tenkte så mye på det ble jeg gravid...før jul nå så hadde jeg handla inn masse gode drikkevarer som jeg skulle kose meg med i jula, for tenkte som så at jeg ble ikke gravid likevel..men d ble jeg altså da:P jeg har også gått til akupunktur da,..syntes det hjalp meg å slappe mer av...og fikk mer energi av d.. ellers så har jeg også opplevd at ferier ofte gjør meg gravid da...og d er vel også fordi jeg slapper av...men...det kan selvsagt vere forskjellig.. men en ting til...tror d mange gjør feil er at de har sex etter positiv El-test og da er d jo egentlig LITT seint...er mye bedre å ha sex før EL, for sædcellene kan leve i mange dager mens egget bare lever ca et døgn... Men lykke til alle sammen.. sender dere masse babystøv ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
stratosen_er mamma_ Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 kom på et par ting til.. akupunktøren ba meg ta e-vitamin, sink og c-vitamin...mnd før jeg ble gravid gav jeg også mannen min c-vit og sink... så tok jeg folsyre og omega 3(selolje kapsler)...
Lille trille satt på hylle Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Vi hadde sex annen hver dag fra jeg var ferdig med mensen, til en stund etter el. Har ikke brukt el tester eller lignende. For oss klaffet det også når jeg tenkte minst på at det "måtte" bli baby av det. Så det stemmer nok for mange at det kan være lurt å slappe av, finne andre ting å holde på med og få tankene over på noe annet. Jeg vet at dette absolutt ikke er lett,men det funket for oss. Hadde prøvd i litt over 4 1/2 år da spiren satt =) Så prøv å slapp av, og kos dere=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå