Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hvis jeg ikke tar ut ferien min i år, går ut i perm 1.6, kan jeg da få den utbetalt? Har tenkt å ta ferie neste år, for å forlenge permen litt. Noen som vet? :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Veldig forskjellig hvordan arbeidsgiver pleier å gjør dette, men som regel får man ikke overført mere enn max 15 dager i løpet av 1 år. Noen velger å utbetale alt uansett hvor mange dager man har igjen når årets slutt er der. Sjekk det med jobben din så får du et klart svar :-)
Michka Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Du kan jo ta ferien i permisjonen, det skal eg gjøre, har hørt at det går fint.. Får da feriepenger eller lønn fra arb. giveren den mnd istedenfor fra NAV...
snuppelura_jente3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Tror du like gjerne kan ta ut ferien i permisjonstiden i år, da blir nemlig permisjonstiden forlenget tilsvarende. Dog får du ikke permisjonspenger i ferien, men det skal jo feriepengene dekke opp for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå