Gå til innhold

Tenk om de virkelig har tatt Lommemannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og tenk hvilket sjokk det vil være for familien.

Han har helt sikkert levd et dobbeltliv, og hele hans familie, venner, kollegaer etc er helt uvitende om hans "fetisj".

Jeg er bare overlykkelig over at mannen er tatt, hvis det er den rette Lommemannen som de nå har pågrepet.

Tenk så mange liv han har forstyrret...!!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hvis det er rett person så håper jeg de syr igjen lommene, kaster ham langt inni et celle. Og låser døra og mister nøkkelen.

Skrevet

Hører virkelig ut som de har rett mann. I og med de dna nå. Tenk å mange liv han har ødlagt. Blir helt kvalm.

Skrevet

Håper de har tatt han........send han til meg, så skal jeg ta dobbelt balletak på den jævla gale pedodritten....

Jeg skal vri rundt, så han jamrer seg i smerte.........

Skrevet

Det rareste er at ingen i familien har kjent ham igjen på videobilder og tegninger i alle disse årene! Greit nok at bildene er dårlige og at tegningene er basert på vitneobservasjoner, men han ser jo såpass spesiell ut at noen trekk måtte da vekke mistanke! Stakkars familien hans...

Skrevet

Synes det er vondt å tenke på for de fleste bildene som har blitt brukt i forbindelse med denne saken er fra naboblokka og for litt siden kom lokal-tv for å filme.

Blir kvalm av tanken på den stakkar lille gutten som ble befølt av denne syke, syke mannen.

Håper så på at det er rett mann de har tatt og at han blir satt bak lås og slå og at de kastrerer han. Han har ingen rett til å beholde det ufyselige utstyret sitt!!!

ÆSJ!!!!!

Skrevet

Sant nok, rart at ingen har kjent han igjen.

Jeg tror at han har levd et "perfekt" liv utad, slik at ingen har overhodet tenkt tanken på at dette kan være en og samme mann.

Tror de fleste av oss har trodd at Lommemannen skulle være en "boms" eller noe, og det viser seg å være en mangemilionær med familie og barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...