Mollo 30 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei Eg fekk mensen på mandag 2 dager på overtid..men nå når den er over er eg såååå kvalm om kvelden og morgonen,,,,i dag måtte eg legge meg nedpå igjenn...puppene er i spreng men ikkje sånn som når ein får mens,,,,,er det muligt å vera gravid sjølv om mensen har vert???
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ja det er mulig. Hadde tatt en test hvis jeg var deg:-) Lykke til!
mmognr2 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Du kan jo ha hatt en festeblødning da. Mange minsforstår dette med mens... Ta en test - og lykke til! Sist hadde jeg symptomer etter 1uke - tom før mens! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå