Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Eg fekk mensen på mandag 2 dager på overtid..men nå når den er over er eg såååå kvalm om kvelden og morgonen,,,,i dag måtte eg legge meg nedpå igjenn...puppene er i spreng men ikkje sånn som når ein får mens,,,,,er det muligt å vera gravid sjølv om mensen har vert???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er mulig. Hadde tatt en test hvis jeg var deg:-) Lykke til!

Skrevet

Du kan jo ha hatt en festeblødning da. Mange minsforstår dette med mens... Ta en test - og lykke til! Sist hadde jeg symptomer etter 1uke - tom før mens! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...