Gå til innhold

Når starter dere for "fullt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siste dag i TR besøk i morgen ca...

Begynner dere rett etter mens er ferdig med å ha sex for befruktningens del? Eller er det dårlig sjanse for å bli gravid så tett opp til mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen er ikke stor rett etter mens ettersom eggløsning er ca to uker etter...

Skrevet

Har ikke tenkt så mye på det, men jeg skal vokse meg nedentil når mensen er over. Da pleier det å bli mye sex. :D:D

Skal prøve å ikke tenke så mye på når det er EL og slikt denne gangen. Skal prøve å få litt mer glød i sengen i stedet, så jeg tror det kan bli en del sex her denne måneden.

Skrevet

=) Det hørtes ikke ut som er dum ide`! Hihi...

Her er vi kreative altså!=)

Det er det jeg også tenker, at jeg ikke må fokusere så mye på EL!

Men, det blir jo bare sånn! Det er jo det eneste jeg tenker på når den tiden kommer!

Er ikke lett dette her!

Jeg begynner i min 5 pp nå, og begynner å bli litt frustrert egentlig!

Sist gang jeg ble gravid, ble jeg det på 1 forsøk!

Hmmm...

Er det ikke noen oppskrift som virkelig virker da???

Skrevet

Denne gangen har jeg ikke sjekka når jeg har EL engang. Skal generelt bare prøve å forbedre livet i den grad det er mulig. Og i det siste har sexlivet vært litt sånn plikt og det vil jeg jo ikke. Så da prøver vi litt nye ting vettu. :D

Skrevet

Vi begynner og prøve nå i januar. Venter bare på at TR skal komme. Er 12 dager over tiden nå, skal ta test i morgen. Om testene er kommet i posten=)

Skrevet

Når EL kommer er avhengig av syklus lengden din. jeg går til akupunktur som nå har fått EL på dag 15 hos meg, så sexen starter som oftest på dag 10 (sånn ca.). Da har vi sex enten hver dag eller annen hver dag frem til dag 15, hvor ofte vi gjør det kommer an på hvor ofte vi har lyst

Skrevet

Jeg leste et sted at det varierer når EL kommer. Det er over 16% sjanse for å bli gravid allerede etter 1 uke etter TR. Og så stiger tallene til tiden rundt "vanlig" EL, for så å synke igjen, og da er det igjen så mye som ca 15-16% 1 uke før TR. Et annet sted leste jeg at så mye som 75% av de befruktede eggene "går til grunne" underveis, så her er det bare å prøve i vei!

Skrevet

ja, men det er viktig å få frem at disse tallene tar utgangspunktet i at man har EL på dag 14. den som har El på dag 20 har ikke 16% kjangs for å bli gravid en uke etter mensen, det sier seg jo selv.

Skrevet

Jeg hadde EL dagen etter siste blødning denne gang.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...