Gå til innhold

Hvorfor, hvorfor, HVORFOR brukes ikke CB digital???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg virkelig på! Innlegg på innlegg med "skyggestreker", grenser nesten til galskap dette!

Når partneren ikke ser streken - da må man da skjønne at det ikke er noen strek der?!? Streken sitter i hodet fordi man er blitt BESATT av å bli gravid!

Hvorfor i hele tatt gidde å bruke energi og tankevirksomhet på om det er en strek når man kan bruke CB digital og få et presist svar?

Og så når mensen kommer så har man hatt en "kjemisk graviditet" eller en SA. Saken er vel at man aldri var gravid, bare trodde man så en strek etter 2 1/2 time, eller var sikker på at det var en strek når man demonterte testen og tok ut strimmelen.

Hormonell - jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg!

Men til mitt forsvar så var det ikke digitale tester å oppdrive når jeg ville teste denne mnd...måtte reise langt av gårde for å leite,det gidder jeg jo ikke..men mannen min så også streken,tihi =)

Jeg skylder på apotekene, mitt nærmeste apotek har ikke engang CB i det hele tatt, bare QR..drid...i går måtte jeg kjøre til nabokommunen for å kjøpe CB digital..

Ikke hormonell du,bare nysgjerrig! ;-)

Skrevet

Helt enig! Det er jo sånne skyggestrek-innlegg hele tiden - og ikke bare det, men folk finner plutselig en svaaak strek timesvis etter de har tatt testen - som da jfr. bruksanvisningen er et ugyldig resultat - og "MÅ ha svar NÅ" fra andre BIM-brukere. Det er jo da ikke annet å gjøre enn å akseptere at den testen faktisk ikke forteller dem noe som helst, og ta en ny (digital - hvis man får tak i det, selvsagt) test :)

Skrevet

Helt enig med HI. Jeg har selv alltid brukt digitale tester selv om de koster litt mer. Tolkning av skyggestreker er det siste stressmomentet jeg trenger.

Skrevet

Og hvorfor teste flere dager før man skal ha mensen??

Man tester etter man skulle hatt mensen, ikke dagen etter man hadde sex.

Skrevet

HELT enig, Voyeur! Jeg forstår at man ikke har råd til digitale tester om man brenner av 6-7 tester hver måned!

Jeg har også lest flere innlegg fra jenter som har testet positivt et par dager før mensen, og så kommer mensen og testen blir negativ. Selv om jeg forstår at det er skuffende så synes jeg det blir for dumt å så lese at de kaller det for en SA, og synes det er en stor tragedie. Neste gang får de kanskje utredning, etc.. Hvorfor ikke vente med å teste siden så mange veldig tidlige svangerskap går under?

Jeg vil aldri meg selv så vondt som å teste lenge før mensen skal komme, men venter heller til dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...