Gå til innhold

Hostesaft??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen hostesaft gravide kan ta???

Jeg hoster så veldig at jeg tror det går et ribbein eller to snart....har ikke sovet så mye i natt pga hosten, som ikke alle do-besøkene holder meg våken nokk mersom:) hehe.....

Jeg ringte jordmor i sta, men hun var jo ikke der selvølgelig. så ringte jeg på legekontoret, men fikk beskjed at det var bare og lese pakningsvedlegget for å se om jeg kan ta noe. men der sto det at man anbefaler at det går via lege, men jeg håpet virkelig jeg slapp og på legekontoret for dette..

så jeg lurer på om noen av dere vet dette??

har også så vondt i hodet, men drøyer det lengste før paraceten kommer på bane her......ikke så veldig glad i og fore kroppen på ting som "kan!" være skadelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Solvipect er greit, men det er jo slimløsende og ikke hostedempende. Hostedempende: Cosylan, men den ville jeg ikke tatt som gravid, fordi den inneholder morfin. Så jammen om jeg veit...

Skrevet

Du burde få legen til å skrive ut cosylan til deg. Du kan ikke bruke mye av den, og ikke lenge. Men den er god dersom du kun bruker den før du legger deg, slik du får sove. Det er et avhengighetsmiddel i den, så kan gjøre babyen avhengig dersom du bruker den mye, og over lengre tid, men dersom du klarer deg med en gang i døgnet, så går det helt fint.

Dersom legen din kjenner deg, skal det ikke være problem for han, å skrive ut resept, uten at du trenger legetime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...