Gjest rufusa Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Unnskyld meg, men nå er hun sammen med nok en gammel og rik businessmann - er det bare penger som står i hodet hennes, eller hva er det? Skjønner bare ikke smaken.... og og flyr jo i fra gubbe til gubbe, så det er jo aldri noe som varer...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Kanskje det er han gamle mannen som er ute etter pengene hennes? Hvem vilvel ikke ha en rik ung kvinne? Kanskje det til og med er han som dropper henne til slutt. Mye man skal lure på.......
Gjest rufusa Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 smaken er i hvertfall som baken - æsj han var jo sikkelig ekkel, i hvertfall på bildet jeg så... men, skjønner jo at han falt for unge vakre Celina...
ana baroma Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Han er jo ikke SÅ mye eldre enn henne:) rundt 10 år... og det er jo ikke utseendet som nødvendigvis er det viktigste:) Synes det er flott dersom hun finner en hun vil dele livet med.
Reveenka Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Ser ikke helt hvorfor du skal unnskyldes? Hun finner vel kjærester i de kretsene hun vanker - og i fall du ikke har fått det med deg, er hun flink og fremgangsrik i forretninger og har sin egen formue - og trenger nok ikke gå etter "rike businessmenn". La damen ha kjærestene sine i fred.
**Min nydelige Milla** Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Hun trenger nok ikke gå etter de rike nei.. Hun har så det holder, og litt til.. Men hun faller nok for de som er vel etablerte og har livet på stell da :) Flott dame syns nå jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå