Gå til innhold

åhhh hjelp mg? Utflod...... venter IKM i disse tider :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå på jobb og var nettopp på toalettet. Hadde da utflod i trusa med litt brunt i (ganske lite). Har aldri hatt dette før.... Kan dette være tegn på graviditet?.... eller er det tante grusom som melder sin ankomst?? uffa mg, håper på d første :-)

Har masse stikkninger nedi magen oxå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lille my :-)

det kan vel forsåvidt være både og.... kjipt svar,jeg vet.... kan både være TR som kommer med små "forvarsel" eller at du faktisk er gravid...

Har også IKM nå til helgen, og er kjempespent, og har nok av symptomer... men kan jo være det er TR som er på vei, så vel som graviditet....

Veldig rar i kroppen i dag. Trøtt og tung og merkelg "tunge" pupper. Hehe.. selv om de har krympet etter ppilleslutt og litt vektnedgang , de er ikke store... så føler jeg denne merkelige tynden i de... ikke ømme. Og oppblåst i magen og litt magevondt i nederste del av magen... men *sukk* kan jo likesågodt være TR.... redd for å gi meg store forhåpninger!!!

Lykke til Lille My, kanskje er vi begge heldige?!

Lang jobdag i dag du? Er selv heldig og slutter kl. 14 :-)

skal i møte med banken sammen med min kjære, og avspaserer da de siste timene :-)

Skrevet

Hei Miobell :-) Og takk for hyggelig svar :-) Ja jeg håper INDERLIG vi er gravide og at dette er graviditetssymptomer *krysser fingrene for oss*

Jeg har også vondt i magen (helt nede) og har følt meg direkte uvel i dag. Jeg kommer fra møte nå og det var direkte ubehagelig å sitte der blant alt det folk, vond mage, uvel og frøs......

Du har jo veldig positive puppesymptomer.... hehe.... Slik som du beskriver d kjenner jg mg veldig godt igjen i fra mine tidligere svangerskap :-) Så du har IKM denne helgen du oxå, spennende, når skal du teste?... jeg regner med at jeg tester i morgen tidelig, testet for noen dager siden og da var testen neg. men regner med at da var det for tidelig uansett :-D (trøster mg selv md d)...

Ellers så jobber jeg til halv 4 i dag, åhhhhh det skal bli godt med HELG :-) Hærlig å kunne avspasere i blant jah :-)

Masse lykke til!!!!!! *klem lillemy*

Skrevet

Jepp der kom tante grusom :-( *snufs*

Jaja, dette var min første pp, bedre lykke neste gang :-) Da skal vi ha sex hver dag..... hihi :-D

Skrevet

Hei lilleMy.

Uff.. så kjedelig da... :-( TR er da ikke velkommen!!!! Men se på det på en positiv måte : du er i 1pp og da blir du enda mer lykkelig når "GRAVID" lyser mot deg rundt neste IKM ;-) Og dere har mye kosetid foran dere ;-)

Når sluttet du på ppillene?.. jeg sluttet i oktober.. klusset endel med pillene mot slutten. var masse av og på før jeg bestemte meg. Tåpelig av meg - for klusset litt til syklusen... men i etterkant av ppille slutt så hadde jeg masse hormonelle endringer i kroppen. Kjentes ut som om jeg var gravid hele tiden.... hehe....

Men nå, tror jeg, ting har normalisert seg.. Men d er disse "symptomene" da... blir ikke klok på de...men de puppene, håper d er positivt symptom da...

Stor klem til deg LilleMy... Krysser fingrene for deg videre framover!!!

Hvor i landet er det du er fra nå igjen ??? :)

Skrevet

Ja d var kjempe kjedelig.... da var det mensen som lå å murret i kroppen min nå på slutten.... MEN som du sier jeg er i 1 pp, kan ikke klage, tenker på alle de som sliter i årevis.... Det er jo så mange som fortjener en liten spire her inne (håper det ordner sg for ALLE sammen) :-)

Ja d blir mye kosetid d er helt sikkert :-) (min bedre halvdel blir vel strålende fornøyd fremover.....hehe) (",) Jeg har ikke gått på ppillene på flere år (begynte aldri på dem etter forrige fødsel, har ei jente som blir 2 i januar).... Har holdt oss til kondom og den berømte "hopp av i svingen"...

Jeg har store mistanker om at det har klaffet for dg nå da du har alle disse symptomene som tyder på graviditet. Blir spennende når du endelig skal ta testen :-) Må holde mg oppdatert :-D

Jeg er i fra Karmøy (nokså nærme Haugesund) :-) Nettopp bygget oss hus, stortrives :-) Hvordan gikk d i banken i dag? (lån?).... Håper d gikk fint :-) Hvor var d du var ifra? Og hvilken pp er dere i? Og hvor gammel er du?.... Ble litt mange spørsmål dette.... (",) men d er så kjekt å prate/ chatte me andre som er i akkurat samme situasjon og litt kjekt at vi har IKM på samme tidspunkt oxå :-)

Vi har ikke fortalt noen at vi prøver på et barn til. Har 2 venninner som begge venter barn og jeg har veldig lyst å si det til dem, men har bestemt mg for å vente da d blir så mye mas rundt d. Så d er liksom dere her inne jeg deler min "hemmelighet" md og min mann så klart :-)

Stor klem til dg oxå :-) og masse lykke til på søndag/ mandag når du skal teste :-) Håper kjempe masse at du får positiv test :-)

Skrevet

Uff... ja forstår virkelig det var kjipt å få mensen... men da er det som sagt bare å få TR overstått og hive seg inn i 2pp ;-) ....

Skal se at dette går fortere enn du aner :-)

Du spurte om meg. Jeg er 24 år og kommer fra/bosatt i Oslo. Kjæresten er også 24 år. Prøver på vår første :) Er bare min 2pp så har ikke kommet så langt ennå jeg heller. kan jo godt være jeg også må bevege meg inn i 3.pp, men krysser fingrene til TR evt. skulle dukke opp... Gikk bra i banken ja :-) vi har begge to gått endel opp i lønn og kan nå få finansieringsbevis godt over hva vi har i dag.. da vi kjøpte sist var jeg student, og er jo ikke mye vi fikk i lån da.. så forhåpentligvis blir det en større 3 roms om ikke lenge... må jo ha det om nurket kommer ;-) Er jo så dyrt her i byen, men elles trives vi :-)

Stemmer, det var der du kom fra ja. Husker det nå. Så herlig med eget, nybygd hus da!!! DRømmen min det!!! Ens eget fra grunnen av, ja det er mye å være stolt av! :) Gratulerer!

Vi holder også tett om at vi prøver.. litt vanskelig da det er alt jeg tenker på for tiden, men får prøve å holde munn en god tid til framover ;) Godt å ha denne siden her slik at jeg har noen likesinnede å snakke med - så slipper mannen alt maset mitt ;-)

Koselig å snakke med deg! Og morsomt vi har så lik syklus. Snakkes!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...