Gå til innhold

Dere som har født minst 2 ganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid var det mellom hver fødsel og hvordan fødte dere i forhold til UL-termin?

Dessuten, hvor store var babyene? Hodeomkrets også:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skilte bare to uker fra at det var to år mellom fødslene. Fikk begge tre dager over UL termin.

Første gutt var 3725 g, 51 lang, 36 cm hodeomkrets. Tok 7 timer.

Andre gutt var 4030 g, 50 lang, 38 cm rundt hodet. Tok 5 timer.

Venter tredje gutt 1 år og 10 mnd etter siste fødsel. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen.

Skrevet

Håper flere hiver seg rundt og svarer her! Er interessert i å se om det er noe mønster:-)

Jeg fikk førstemann 14 dager før termin, 2950 g, 48 cm lang og hodeomkrets på 34 cm. Ble satt tilbake 1,5 uke på UL den gangen og er nå satt tilbake 3 uker. Hvis jeg føder 1-2 uker før termin igjen og babyen er under middels stor, er jeg overbevist om at babyene mine rett og slett blir litt små og at UL-termin derfor blir feil hver gang.

Skrevet

Første gutt: 2 dager etter termin, 3120g, 48 cm og hodeomkrets 34cm,fødselen tok 5,5 timer.

Andre gutt: 1 uke før termin, 3430g, 50 cm og hodeomkrets 34cm,fødselen tok 3 timer

Tredje gutt: 2 uker før termin, 3560g, 51cm og hodeomkrets 37,5cm,fødselen tok 5,5 timer

Fjerde gutt: 2 uker før termin, 3490g, 50cm og hodeomkrets 34 cm,fødselen tok 17,5 timer ( dette pga at jeg var blitt konisert)

Skrevet

Glemte å skrive hvor langt d er i mellom hver da ;)

Fra første til andre er d 4 år og 4 mnd, mellom andre og tredje er det 1 år og 3 mnd,mellom tredje og fjerde er det 2 år og 4 mnd, mellom fjerde og femte blir d ca akkurat 4 år :)

Skrevet

15 mnd mellom fødslene.

Nr. 1 kom 1 uke før ul termin, 2950 gr, 50 cm, 35 cm rundt skallen

Nr. 2 kom 2 uker før, men jeg er rimelig sikker på at den terminen var en uke feil (så JEG mener han kom 1 uke før termin), 3250, 49 cm, 36 cm rundt skallen

Skrevet

Har ikke født min andre enda jeg da.

Men ser ut som barna ofte bli litt større for hver gang?

Jeg fikk ei på 4470g og 55cm sist, så det håper jeg ikke skjer her! :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...