Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tatt 3 tester fra billigtester nå.og de har en veldig,veldig svak strek.men må se nøye for å se de.veldig nøye og=)så er redd for at jeg ser så mye på de at jeg på en måte klarer å tvinge fram en strek i hodet mitt:)men for å forsvare meg selv,så har alle andre tester jeg har tatt tidligere vært helt blanke,så det er jo ikke sikkert det er jeg som begynner å bli tullete:)og jeg ble forresten også spådd i går at jeg var gravid nå.å,det er så spennende!!må vente noen dager med testing og se om streken blir sterkere.er så vanskelig å vente!!!vil vite nå!!men klarer ikke helt å tro på at jeg kanskje er så heldig å ha fått det til denne mnd.er i 5.pp.

godt å få lufta tankene sine litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen kjennskap til billigtestene. Bruker CB først etter IKM selv. Når er venter du IKM da?

Skrevet

har vanligvis en syklus på 25 dager,men sist var den på 29 dager,så er litt usikker.men la oss si det er 6-7 dager til ikm,da.det er jo også litt rart,for egget har vel nesten ikke rukket å feste seg ennå engang:)he,he.nå måtte jeg le litt av meg selv.kanskje det bare er jeg som stirrer for mye på de testene:)prøve å vente med å teste til neste helg og se da.akkurat som jeg klarer det:)

Skrevet

det jeg har hørt da er at uansett hvor svakt svaret er så er du likevel gravid.. Hmm

Lykke til :D

Skrevet

godt å høre det er flere som er usikker på dette med svak srek, hadde det i går, men den va veldig tydelig selv om den var svak, i dag tidlig også, står i pakn vedlegget at strekene ikke matcher...hmmm

Skrevet

men min strek var ikke så veldig tydelig,synes jeg.jeg ser den jo,men da må jeg se veldig godt.så dette kan gå begge veier,tror jeg.blir spennende å se om den blir sterkere etterhvert som jeg tester.men tror liksom at det er jeg som er litt tullete i hodet.er jo for godt til å være sant at jeg skal få positiv test.

Skrevet

Om du ser er svak strek så er du nok gravid. :) Jeg testet fem dager før IKM og fikk en så svak strek at jeg trodde jeg innbilte meg den, men nå ligger det en ti måneder gammel jente og sover på rommet ved siden av som et bevis på at det ikke var innbilning.

Nå har jeg selv tatt en test i dag og igjen ser jeg en så svak strek at jeg ikke tør å tro på det. (Den er virkelig svak altså!) Det beste vil være å vente med å teste i et par dager (de ble mye sterkere etterhvert for halvannet år siden), men jeg kjenner veldig godt følelsen av å ville vite NÅ.

Skrevet

nå ga du meg litt håp.stoler ikke helt på synet mitt når det gjelder de testene jeg har tatt.så spennende at du også har svak strek da!håper for oss begge!!

Skrevet

Er det Wondfo den heter tro? I alle fall den fra billige-tester.no. Det var den jeg brukte for halvannet år siden også.

Skrevet

Håper du er gravid jeg også! For min egen del er det veldig hyggelig om jeg faktisk er gravid, selv om det ikke var helt planlagt før om et par år... Men siden det var litt problematisk å få førstemann er dette mer enn velkomment, om enn med litt dårlig timing i forhold til studier og jobb og sånn. Men jeg kjenner meg selv så godt at nå blir det nok en skuffelse om jeg ikke er gravid likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...