Gå til innhold

Har dere dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har to store akvarier,en liten kampfisk bolle, tarantella`n nemi og katten melih:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æææææææsj tarantell...fy faen...*grøss*

vi har en pusekatt =)

Skrevet

hehe,snill den da!

Skrevet

vi har en st. bernhards hound, en pus, en kanin også hadde vi en dachs som døde to dager før nyttårsafeten (nær 14 år gammel)

Skrevet

Vi har 64 taranteller,noen hundre kakkerlakker og sirisser og en pus;-)

Skrevet

bikkje, svært akvarium (med ein flott rød kampfisk), og ekstremt mange hybelkaniner. Har lyst på ein stor rød katt.

Skrevet

Vi har en stor Rottweiller på 5 år. Kjempe snill.

Skrevet

Emil (hund, 7 år), Ida (katt, 5 år). + en "fosterhund", min fars boxertispe på 6 år. Så nå er det bra i heimen. Hadde også rotte før ;o)

Skrevet

en hund for øyeblikket og en som bor hos pappa'n til lille men som er miiin egentlig, og 2 rotte-barn som ikke lenger er barn men jeg greier ikke slutte å se på de som barn enda de nærmer seg 300 gram hver. hehe.

Skrevet

Vi har et loddent lite marsvin som heter Pixie.

Skrevet

jeg visste det var noe galt med deg spetakkel. jeg liker ikke folk som ikke har dyr!

hilsen gutt 18 år.

fnis..

Skrevet

vi har en kattepus :)

Skrevet

He he, jeg liker ikke folk med svære bikkjer, så det går opp i opp ;-)

Fins mange søte kjæledyr altså, og jeg har hatt katt tidligere, men jeg syns det er herlig å ikke ha ansvar for et dyr nå.

Stress hvis man skal reise etc.

Skrevet

puser og hund

Skrevet

Å FAEN........JEG GLEMTE HYBELKANINENE. DE SKAL "BADE" BARE JEG HAR FÅTT I MEG LITT MAT!

Skrevet

Har en stor rød hannkatt som er kastrert men som ikke har skjønt at da slåss man ikke, hehe.

Og en liten hundevalp på 5 mnd. Hadde marsvin til litt før jul, da ble den syk og døde.

Akkuratt nå er det overveldende mange hybelkaniner her og, men i dag flytter de ut ;-)

Skrevet

Har en Dachs på 41/2 mnd, et marsvin, en kanin, et hamster, verdens herligste mingris og to hester:=)

Dyr er livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...