Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Nå er jeg gravid så er jo ganske naturlig å være sliten og trøtt. Men er det ellers også. Og har tatt en del prøver i forhold til det. Men legen finner ingenting. Med to små barn etterhvert trenger jeg virkelig energi. Noen som har gode tips?
Nurse80 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Multivitaminer og omega-3. Regelmessig og nok søvn. Litt mosjon i frisk luft. Spise sunt og regelmessig. Gi barna gode søvnrutiner. Få hjelp om du trenger det, f.eks barnepass, vaskehjelp o.l. Akupunktur
Sivalur Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Faste rutiner på mat og soving, spise sunt, ikke for mye sukker, heller grovbrød, og jerntilskudd. Det er mine triks hvertfall, men er ikke så flink på å følge det selv, mye sliten selv også.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Føler at jeg er flink til det meste av det her. Tar tran og vitaminer,trener, går tur, spiser ganske sunt og regelmessig. Og sover godt om natta. Så føler liksom at det er noe annet. Nå har faren min lavt stoffskifte. Noe jeg har sjekket meg for før, men skal ta en test til. Takk for svar
hårsår Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Folsyre har vært redningen for meg, for jeg var ekstremt trøtt. Ammende og gravide bør ta folsyre, og i tillegg spise sunt og mosjonere.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 Fikk beskjed om å ta folsyre de 3 første mnd. Ikke nå når jeg er 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå