Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 hvor gammel er hunden din,og hva kan den av sitt,dekk o.l? vi har en hund på 3 mnd,og den kan sitt,dekk og bli... *stolt av lille valpen min jeg*
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Bikkja er fire år gammel og kan det meste - hvis hun bare vil............
Nit@™ Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Har en blanding på 7 år, Emil (schafer/elghund), han går alle øvelser kl I lydighet + noen til. Så har jeg en "fosterhund", Cherry, (boxer) på 6 år. Hun tilhører min far. Hun kunne ikke så masse annet en til "husbruk" for 2 mnd siden, men har trent litt med henne for gøy og nå kan hun også noen øvelser kl I, og hun synes det er morsomt også. Vi trener fast hver onsdag sammen med andre hunder.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 hun er 6 år og kan det meste om hun gidder.. agility, sitt, dekk, gå fot, utstillingmanerer, rull rundt og bruk av targetstick.. Hun gjør hva som helst for en matbit, men nå er hun en gammel sær dame så det er ikke alltid hun gidder. hehe.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 hehe.. min hund på snart 7 år kan sitt hvis jeg sier det hundre ganger:o) Han kan derimot vinke med begge labbene på komando.. jah.. det er vel alt han kan:o) Men han kan gå tur uten bånd.. går trofast t meter forran vogna, og stopper når jeg sie det! Veldig flink hunden din er da:o) (ikke lær han "gi labb" det er det værste jeg vet med hunder.. når den kommer med de lange klørne sine og skraper opp fanget ditt når du sitter å spiser..urk!! kjenner en del av de hundene ja!!)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Har en Chihuahua på 1,5år og den kan sitt, dekk, bli, opp (altså stå på to bein) og gi labb
nickoline og supermann Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 11 år og kan da litt vanlig hverdagslydighet. Noe sta på inkalling der han er kjent* Men dekk, legge seg, sitt, bli, rolig, værså god, takk, på plass/venstre, gå fot........tja og sikkert litt til.
Pysa Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Jeg måtte avlive hunden min i sommer. Han kunne ALT unntatt "kom". Jeg lærte ham alle triks jeg hørte/leste om, men innkalling funket ikke....
wirre;o) Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 min lille australske terrier kan sitt, bli og kom. Hun er nesten 11 måneder. Vi har ikke gått på noe kurs, men hun er veldig lærevillig så vi burde vel ta noe lydighetsklasser. ellers kan hun være full av hyss og en skikkelig vakthund... og en kosegris av dimensjoner Å gå pent i bånd ser ut til å være tilnærmet umulig å lære henne. Noen tips?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Hunden er 10 år gammel og ganske lydig og flink. Alle standard kommandoene er inne, men på plass kommandoen blir hun gretten av Den beste kommandoen hun kan er "annet sted". Det betyr at hun må gå et annet sted, hvor som helst bortsett fra der hun er da. Veldig praktisk når bikkja har klenget i 2 timer, eller da junior var baby og hun var vel overbeskyttende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå