Gå til innhold

Noen som fortsatt har sex her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Lysten var på et rekordlavt nivå frem til ca uke 20, men så ble det forandring i sakene! Nå er det mye kos og moro!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

På slutten av 3. trimester tror jeg de fleste er innom sex i et tappert forsøk på å sette i gang fødsel, jeg er intet unntak. Men hjelpe meg så komisk sexen blir på dette stadiet, en blanding av sirkus og risikosport! =)

Skrevet

syns sex er deili jeg selv med stor mage. blir vel ikke like ofte som ellers, men når det ikke er noen grunn til å la vær så la det stå til å nyt det. Glidekrem er et must da!

Skrevet

Ja vi forsøker litt, men er jo mye sliten. Jeg blir nå litt stolt over at han har lyst da, føler meg ikke særlig attraktiv! men han går på med sin vanlige iver...Lurer på om han tenker at best å få seg litt nå, værre etterpå med baby og i tillegg endringer i underlivet... Kan ikke la være å tenke på det selv! Men skal jobbe MASSE med knipeøvelser, vil ha tilbake vårt gode sexliv ja!

Skrevet

Jepp.. Magen er litt i veien, men men... Så skal bli deilig når den er borte igjen da. :)

Skrevet

Haha.. nei det er noen måneder siden sist ja :)

November om jeg husker riktig!

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg litt oftere sex jeg da, men mannen min er så bekymret for denne magen da.

Sier det ikke er noen fare, men han tenker mer på barnet i magen under sex sier han så.

Skrevet

Noen av dere her som (unnskyld detaljene) sliter med hemmorider? Føler meg veldig flau pga det, og det demper lysten min litt. Dvs det demper ikke lysten, men jeg har ikke lyst til at min kjære skal måtte ta hensyn til dem, eller egentlig overhodet vite at de er der....

Skrevet

Uff, hemoroider er ikke særlig gøy altså! Klarer du å "styre" akten, slik at han unngår å ta så mye på deg ved bakenden din...? Skjønner godt at du synes det er vanskelig. Ellers så er det noen tips du kan gjøre før sex for å minske størrelsen på dem, ligge med baken i været og smøre dem inn og putte dem inn..., litt is ved åpningen kan også redusere dem noe men husk å pakke isen inn i et håndkle så den ikke blir FOR kald.

Skrevet

Hemoridene ja..

Akkurat det der er skikkelig tabu her i heimen. Det vil si at jeg ikke har fortalt dette til min samboer , analsex er et ikke tema , og jeg håper for alt i verden at det ikke kommer frem under fødselen at jeg har en danglebær hengende i åpningen!

Så jeg sliter med dem psykisk ;)

Skrevet

Det er vel som før, ca hver dag:) samboer er like ivrig som alltid, og jeg stiller mer enn gjerne opp. Litt vanskelig å gjøre så mye selv da. Men godt er det! Veldig greit å ligge på siden. Og bakfra funker fint!

Skrevet

Oh yes :o)

Har mye mere lyst når jeg er gravid, enn ellers. Helt rart i grunn :)

Skrevet

Jepp..hadde dog en periode hvor lysten forsvant helt, til både min og samboers store fortvilelese. Har alltid hatt sex minst hver dag. Men nå er lysten tilbake:):)

Skrevet

Ja det blir en del sex. Etter at jeg kom i 3 trimester har det vært mer enn tidligere. Det blir så ømt og kosete...Synes det er fint med mage også. Mannen min synes jeg er deilig:-)...(sier nå det iallfall)hehe.

Skrevet

jupp:) iallefall 2-4 ganger i uka. Alt etter som. Er i uke 36.

Skrevet

har overhodet ikke lyst jeg...........det er litt dumt igrunn. Syns litt synd på gubben, men jeg har bare ikke lyst. Tenker at nå er det så lenge siden sist så nå "må" jeg liksom snart igjen.......men gubben klager ikke altså. Men alikevel.........han er jo mann! :-)) Nuja....lysten kommer vel tilbake en gang. Etter forrige fødsel for 3 år siden gikk det et år før vi kunne ha sex igjen, fordi jeg ble sydd litt stramt. Au det var ikke godt! Men etter ca et år gikk det greit igjen. Var til utredning og skulle opereres og greier, men så "løste" det seg til sist. :-) Håper ikke det tar like lang tid denne gangen. :-)

Skrevet

Ja har sex, men ofte bare 1 gang i uken.

Håper å kunne fortsette med det så lenge som mulig. Sist ville ikke mannen de 4 siste ukene for han var da redd for å skade babyen.

Skrevet

Tja...innimellom...

Ikke like lett med kvalme og bekkenløsning...

Gleder meg til hun bestemmer seg for å forlate magen min :)

Skrevet

Jada.. Men må innrømme at med magen i veien, så er det ikke like stas lenger.. Gleder meg til magen er borte gitt.. Må jo også innrømme at nå på slutten så er det egentlig kun forsøk på å starte fødslen at vi har sex.. hehe... Blir heller mye kos i stedet for sex da.. Synes det er like viktig jeg da ;o)

Skrevet

sex? hva er det?? hehe

jeg og barnefaren bor på hver vår kant av landet så blir ikje så ofte så en skulle ønske.. heheh

MEN nå skal jeg til han i fra i morra av ;) så da blir det nok MASSE sex en uke fremover ;) bare ikje fødselen starter da! for jeg skal IKJE føde der jeg skal føde her jeg hører hjemme... hehe ;P

Skrevet

Har sex som normalt her. Er trøtt og tung, men lysten er det ingenting i veien med. Blir ikke de store sprellene, da, men det funker!

Må benytte sjansen mens vi har den, babyen kan jo komme når som helst, og da blir det en påtvunget pause;-)

Skrevet

Wow! 2-4 ganger i uka??.Høres spenstig ut! Her blir det to ganger i måneden hvis jeg skulle orke...Er i uke 30 da. Men man kan heldigvis ha mye god sex uten den helt store akrobatikken;). Må si jeg også synes det blir litt komisk med den store magen. Come to BIG MAMMA!!;)

Skrevet

Nope,her er det blitt rolig... Bare en gang i uka.. Nå fremover blir det nok enda sjeldnere... Jaja,sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...