☆Anonymia☆ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 spist fullkorns frokostblanding,en gulrot og en yoghurt =)=) det er søren meg ikke lett dette her..å spise sunnere.. og nå er det helg også...huff.. kommer aldri til å klare å gå ned i vekt jeg.
boble <3 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Flinke jenta:0) Bli med på trivselstråden ( mulig du er med allerede da:0)) Jeg blir kjempe motivert av den.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 nei er ikke med der..hva er det ??
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 der skulle kanskje jeg også være med?? Jeg skal bare ned 4kilo...men de kiloene klamrer seg fast:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå