balsam Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 etter en hard oppvekst har jeg noen ting jeg SKAL ha på min måte... - ingen av mine barn skal se mamma elle pappa full... ikke noen andre for den saks skyld, men hvertfall ikke oss... - barna mine skal være barn! og skjermes fra "voksen" problemer.. - vil barna snakke med meg slipper jeg det jeg har for å snakke... (ikke om sommerfugler osv, men viktigere ting liksom)
lille je Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Nok søvn, skikkelig mat, klare grenser. Og det du sa.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Være rettferdig Ingen barn av oss skal se oss beruset så lenge de er barn ( når de blir voksne så er det greit) Barna skal få utfolde seg innenfor trygge rammer etter alderen De skal føle seg respektert av oss voksne De skal ALDRI frykte oss voksne Jeg krever respekt av barna mine De skal lære seg å jobbe og bli selvstendige
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Barna mine skal vokse opp i et trygdt hjem med kjærlighet. De skal lære av klare grenser og oppmuntres til å ha store drømmer. De skal hver dag få se en mamma og pappa som smiler - og alltid ha noe å glede seg til.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal alltid stille opp for dem når de virkelig føler at de trenger meg De skal føle seg elsket =) Også er jeg ganske streng i forhold til ansvar og forpliktelser, hvordan de oppfører seg overfor venner og familie. Men de får mye frihet i forhold til å oppleve mange ulike arenaer og være kreative.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Gi de masse kjærlighet Respektere de og bygge opp for å gi de god selvtillit. Ta oss masse tid til de når de trenger det. Og mye av det som er svart over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå