to-em Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har dere noen middagsforslag til meg???Jeg er helt tom også er det ikke middag som smakerbest om dagen heller, er fortsatt kvalm,menvi prøver å ha middag herhjemme hver dag pga dattera mi på 3.5år. Forslag mottas med takk:)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Har denne lista liggende på pc, er veldig grei når man er tom for ideer... lapskaus eller kjøttsuppe- potet, gulrot, purre, selleri, kålrabi, kjøtt grønnsakssuppe- potet, gulrot, purre, selleri, kålrabi, pølse kjøttkaker- kjøttdeig, potet, kål, gulrot kyllingpasta- pasta, ostesaus, gulrot, erter, mais, kylligfilet biff- potet, løk, mais, gulrot biffwok- kjøtt, gulrot, bambusskudd, mais, løk, selleri, sukkererter pannekake og suppe- egg, melk, betasuppe kylligwok-kjøtt, gulrot, bambusskudd, mais, løk, selleri, sukkererter karrikylling taco- kjøttdeig, krydder, lefser, salat, agurk, mais, rømme, pølse pg potetstappe- løk, mais fiskegrateng- løk, gulrot, potet kyllingfilet og potetbåter- gulrot, mais, løk pizza viltgryte og potetstappe Gratinert blomkål og brokkoli Fløtegratinerte poteter med skinke- grønnsaker steik- poteter, surkål, pølser, gulrot fårikål vårruller fondue pasta m bacon kyllingsalat grillet kylling m ris og salat til risengrynsgrøt omelett blomkålsuppe bali kyllinggryte stroganoff- pose karbonader løvbiff m poteter, salat hamburger ostesnitsel moussaka lasagne rømmegrøt potetsalat, skinke, salat og brød grilling- kjøtt, pølser, potetbåter, salt Håper noe kan falle i smak... Vi skal ha taco i kveld...
nr 6 på vei Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Vi skal ha fiskegrateng av fikepudding, samt fiske kaker til gubben. Fiskegrateng av fiskepudding lages på vanlig måte og er fint for dem med unger som ikke er særlig glad i fisk....... Hvitsaus, makaroni, fiskepudding (terninger) og enten griljermel eller knust knekkebrød på toppen. Stekes i ildfast form i ovnen til den blir gyllen og fin i farge.Serveres med kokte potet og gulrøtter....Bruk gjerne karri på. Velbekomme....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 En god fiskesuppe med masse fisk o reker i:-) Steker baguetter og har sutronvann til! Lillegutt elsker også fiskemat:-)
power puff Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Samboern er bortrest i helgen så da blir det bare pyttipanne med hvitløks baguett!
smuppemor Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 mannen min lager pai nå Skinkepai, og det er utrolig godt..lenge siden sist, gleder meg...Ungene liker også dette:)
januarsurprise Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Vi hadde hjemmelaget mexikansk gryte, bestående av: kjøttdeig, hermetiske tomater, bønner i tomatsaus, grønn og rød paprika, løk, chilli, hvitløk, oregano, salt og pepper, også ris og salat ved siden av. Veeeldig deilig og lett å lage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå