Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal bake muffins og poppe poppkorn til dr.phil og glamor, deretter ta helgevasken, lage fiskekaker til middag og hente mini i bhg:) Og dibbe innimellom...
Kaffemocca Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Her er det sol for første gang på mange dager, så det blir hvertfall en tur ut med unga. Ellers litt klesvask ol. Når sambo kommer hjem blir det pizza til middag også er det vel senge tid for unga.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hørtes koselig ut! Her har ikke sola kommet tilbake ennå.. men den dagen den gjør blir det nok sikkert utedag på oss også
Martin+Mamma Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 her er det også sol.så vi skal ut å ake litt. vaske gulv og klær. må shine opp litt,mamma kommer imorgen å skal være barnevakt,vi skal på by`n og spise middag(gleder meg!!) så skal jeg steike steik før den går ut på dato hehe og kose oss i ny sofan vår (fikk den igår,den er så deilig!) GOD HELG:)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 sitter å prøver å lade opp til å få komt igang med vaskingen........ må vaske kjøkkenet og stua.. + litt diverse annet da
WP-TLogPeanut Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Fint lite Venter på at vaskemaskina skal gjøre seg ferdig,så skal jeg henge opp klær,og av det blir jeg sikkert motivert til å gjøre litt mer husarbeid Etter det skal jeg kose masse med tuppa mi , hvis jeg får lov og pakke kofferten hennes,hun skal til pappaen sin i helga. Så skal jeg sooove,våkne når jeg gidder,og se film og spise godteri..før jeg sover litt mer
Yrha Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Skal gå tur med ei gravid venninne, vaske klær og lage middag. Så begynner vi med helgeprosjektet: vi skal bytte soverom! Ble så lei av det vi har nå, så vi flytter på gjesterommet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå