Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Gutten min på 3år skal på karneval neste mnd. Hva kan han kle seg ut som? Er helt tom for ideer
Sivalur Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 sjørøver, spøkelse, supermann, spiderman, en grønnsak, ridder - tja, der stoppet visst ideene inntil videre.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 He,he...hadde tenkt på cowboy, men det vet han ikke hva er. Heller ikke en ridder eller supermann. Men spiderman kjenner han til. Tror faktisk at vi skal gå for den jeg. Takk for hjelpen!
Sivalur Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 cowboy såklart! Den hadde jeg glemt! hehe. utkledning er kjempegøy!! Gleder meg til min blir så stor at han skal på utkledningsfest.
Sivalur Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Må forresten bare nevne at min gutt kan kle seg ut som cowboy om noen mnd. Bestefaren har nylig vært i USA og har kjøpt med hjem (i litt større størrelse enn han bruker nå) cowboybukse, cowboyskjorte, belte med ordentlig spenne og en liten lekepistol. Så han har alt unntatt hatten! Hehe. (vi ble ikke så happy for pistolen da, så den gjemte vi unna med en gang...synes en på 1,5 er litt for liten til å leke med lekepistol)
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Min skal være troll i år. Skal kjøpe striestoff (finner ikke striesekk) og et litt tykt tau, sy lapper på stirestoffet og gjøre han litt svart i ansiktet. Han skal ha brun strømpebukse og body :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå