Sessa ruger igjen... Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg nemlig: - tatt av sengetøy og lagt til vask - vasket en dyne og slengt i trommelen, og lagt dyne nr 2 i vaskemaskin - vasket bad - støvsugd hele huset (3 etasjer) - ryddet kjøkkenet, satt i oppvaskmaskinen og vasket opp gryter. - sitter og legger sammen tøy nå og skal vel kjøre en tre fire runder med klesvask til i dag! JEG ER STOLT!!!! KLOKKA ER JO BARE 10!!!!!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Wow, når er det du stod opp. hehe Kan ikke du gi meg et spark bak sånn at jeg og begynner med støvsuging og rydding. (En maskin er vasket og lagt sammen, så litt har jeg og gjort.)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 så flink du er!! når begynte du dagen i dag da,klokka 0600.? he he,,,
alvis Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Oi, oi oi. Du har god grunn til å vare stolt! Jeg har kun fått en vask i maskinen idag....ellers har jeg liksom ikke komt igang ennå.
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg bøyer meg i støvet!! Hvor har du gjort av lillesessa da?
WP-TLogPeanut Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Wow! Lurer og på når du sto opp hehehe... Har bare fått satt på vaskemaskina med en vask jeg og samma som alvis.. Men skal ta mye i ettermiddag når tuppa har dratt til pappan sin
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Flink jente, ja! Jeg har bare fått satt på en vask foreløpig, jeg... Skal rydde ut av oppv.maskinen nå straks, jeg og gullet har spist frokost foran Playhouse Disney og lap top, men nå skal vi straks i større aktivitet. :-) Straks ut av huset - vi skal handle.
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2008 Lille sessa! hihi DET skal jeg begynne å bruke! Joa, frøkna ble hentet inn i senga vår kl 5:30 i dag, og da oppdaget jeg at hun hadde tisset seg grundig ut. Måtte jo bare skifte på henne, men det våknet hun selvfølgelig til av, så vi var oppe fra kl. Men jeg kom ikke i gang med noe som helst før kl 8, da. Men det hjelper å ha gjort unna frokosten og den trege *gårundtogsose* tiden før kl 8. Tenkte jeg skulle sove mens frøkna sov så greit med alt som er unnagjort. Lille Sessa har gått litt rundt beina mine, hjulpet til med støvsuging og lekt litt på rommet sitt. Nå sitter hun i lenestolen i tv stua og spiser skive.
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Så flink hun er. Magnus hjelper å støvsuge, men når jeg bretter klær så skal han og hjelpe og sortere...utover hele stue gulvet! Tidlig start på dere i dag da! Vi fikk sove helt til 0645, og for første natten på leeeenge har jeg sovet skikkelig godt i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå