mayaya Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hva gjør jeg? Alldeles plutselig er det helt umulig å legge han ned for tiden. Han kan sitte på fanget inne på rommet sitt og være helt rolig. Idet han treffer sengebunnen virker det som livet hans blir helt forferdelig Hjelper ikke om vi sitter der, synger, snakker, går ut, noe! Hjelp....
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Der er vi også for tiden med minsta som er 1,5 år... Travelt, men har vært gjennom sånne perioder med eldstejenta og det tar noen dager/uker så går det heldigvis over. Vi er strenge da, har hun lagt seg, så har hun lagt seg, og vi tar henne ikke opp igjen. Er inne hos henne hvert kvarter ca og trøster, tilbyr vann og stryker henne på hodet til hun roer seg. De siste dagene har det vært skriking i ca en time før hun har roet seg. Viktig å være konsekvent, hvis ikke tar det bare lengre tid før det går over:) Lykke til!
mayaya Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg går inn med noen minutters mellomrom jeg da. Trøster han og gir smukken. Sånn holder vi på... Noe av problemet er at han ALLTID bæsjer når han er lagt ned, samme om vi skifta rett før. Skjønner ikke greia... Men da MÅ vi jo ta han opp liksom. Skifter inne på rommet hans med lyset av og døra åpen, for at han skal være roligst mulig.
mayaya Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 NÅ sovna han.. .Sånn kan vi da virkelig ikke holde på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå