dritgrei hei hei! Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 med salg og kjøp og meglere og takstmenn og forkjøpsrett og venting og banker og spenning og lån.... haha... nå skla vi jo snart til østlandet for å bli der! åhh så fint det skal bli! hurra meg rundt! i dag kommer megler nummer 2. Jeg klarer jo selvsagt ikke å rydde ordentlig så de megleren får et riktig inntrykk av hva det vil si å eie dette huset, for vi har jo tusenmilliarder ting OVERALT! Men jeg har solgt før, og jeg er en kløpper på å putte ting i en container og lage det luftig og fint før bildene blir tatt, så det skal jeg nok klare denne gangen også.... :-) men jøyje meg, så mange ting man kan ha, enda jeg har kastet to digre tilhengere med drit i høst, så er vi nok ikke halvveis i haugen en gang.... artig artig artig!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Østlandet er fint..... Jeg føler med deg i disse ukene. Jeg har det jo friskt i minnet. Esker og esker og kaste og kaste. Meglere trenger det ikke så ryddig, det er det fotografen som gjør. Vi valgte og ikke ta bildet av barnerommet når vi solgte. Og da gikk det meste av det overflødige inn der. Bortsett fra noen store ting som ble satt på lager. Når har dere tenkt dere hitover da??? Lykke til med kasting, rydding, pakking og alt det som hører med!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Lykke til med pakking og flytting!!! Det er nå du har muligheten til å skape ordning och reda!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå