Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man i ukene før termin får dårlig nattesøvn? Er ikke fordi at jeg må opp og tisse hele tiden eller for at ting er ubehagelig, men jeg er rett og slett ikke trøtt nok til å sovne. I natt tror jeg den lengste sammenhengende søvnen jeg hadde var 2 timer, og det var nå fra kl 7 til kl 9, ellers så har jeg sovet i perioder på halvtime-time. Ikke sover jeg noe spes på dagtid heller, kanskje en halvtime på tidlig ettermiddag. Trodde d var nå man skulle 'sove seg opp' litt jeg, men kanskje kroppen heller begynner å stille seg om til en turnus med lite sammenhengende søvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..Har akkurat det samme problemet som deg..Har tre uker igjen nå og følte meg egentlig ganske bra..Har fått halsbrannen under kontroll og burde egentlig ha de beste forutsetninger for å sove godt om natten..Likevell blir jeg liggende hele natten å vri meg og ikke få sove..I natt har jeg sovet en halv time..Er hjemmeværende og har kjørt minsten i barnehagen så har mulighet til å ta meg en kvil nå men kjenner en blir temmelig ør av å miste nattesøvnen ja..Det er nok sikkert som du sier kroppen som innstiller seg på nattevåk ja men det hadde jo kommet av seg selv det tror du ikke..Det beste hadde jo vært å kunne få lade opp batteriene litt før..Det ordner seg nok;-)

Skrevet

Jordmor sa til meg ganske tidlig at det var vanlig å våkne en del på slutten fordi kroppen innstilte seg på en måte på å opp med babyen om natta. Men hørtes jo ut som om du våkner ekstremt mye, da.. Så slitsomt! Her våkner jeg stort sett av at noe er vondt, må på do o.l..

Skrevet

;-) Ser på profilen din at du har termin på min keisersnitt dato;-)

Skrevet

har det helt likt.

får max sove 3-4 timer sammenhengende i løpet av en natt. og det er hvis jeg er heldig. jeg kan være veldig trøtt når jeg legger meg, men så fort jeg kommer under dyna blir jeg lys våken.

Skrevet

Akkurat som meg, ligger gjerne våken 30 minutt- prøver å sove igjen- men finner ingen stilling som er behagelig. Føles som om magen er en badeball som konstant blir blåst opp til det er rett før den sprekker...

 

Hatt det sann i noen uker nå og er 6 uker til termin- kan hvertfall ikke si jeg får sove meg opp...

Skrevet

Her er det 5 uker til termin og opplever samme som dere beskriver. Noen nætter ligger jeg søvnløs og resten av nættene er jeg på do hele tiden, må snu meg, ta gaviscon eller noe annet. Gleder meg til den lille ny er i hjemmet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...