Mamma`n til tre Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei, jeg vurderer å ta en 3D u.l, men lurer på om det er verdt det! Er det noen som har erfaring? Jeg er ute etter anbefalte steder, priser o.l i Oslo omegn.Jeg har tatt vanlig u.l på et gammelt apparat, så der så de nesten ingen ting, detter er unge nr 3 og antagelig den siste så derfor lurte jeg på å virkelig benytte sjansen;o) *spire nr 3*
Gemini77 Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hei, Jeg var på 3D UL nå på onsdag. Var en kjempefin opplevelse, og deilig å få en skikkelig sjekk av fosteret i tillegg. Gjorde det samme i forrige svangerskap. Var på Majorstuaklinikken. Koster 1200 kr for 3D hvis man kun ønsker å se og få bilder. HVis man legger på 300 kr (1500 kr tilsammen) så får man en spesialist i fostermedisin som går igjennom anatomien til hele fosteret og sjekker at alt er bra. Morkake effektiviteten, blodgjennomstrømninger i navlestreng etc i tillegg til at man får sett masse på 3D og får med både bilder og video av den lille.. Vi valgte den til 1500 kr og det er verdt pengene. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå