Gå til innhold

Har ikke lyst på sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det kan være fint å ha sex får å starte fødselen, men jeg har ikke lyst har ikke hatt lyst på en god stund er dette normalt? Syns litt synd på mann min da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeelt normalt. Du får ta det igjen senere. Men nå er vi store og svære og ikke så spretne i kroppen. Jeg har gjort det kun for min manns del, men nå har det gått et par måneder iallefall siden sist. Orker bare ikke.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg. men har litt dårlig samvitighet for min mann

Skrevet

Ah, vi er flere..!

Har nok med meg selv for tiden jeg, men gleder meg til vi kan gjenoppta et normalt sexliv...

Mannen er kjempetålmodig, heldigvis!

Skrevet

Det er da ingen problem man kan få til mye må jo ikke være samleie.

Skrevet

Det har jeg og tenkt litt på, sliter litt på det området med den enorme magen min da..

Er i uke 33, ikke hatt sex siden jeg ble sm i uke 25. Men vi tar det igjen på andre områder for mannen min...

Skrevet

Orker ikke tanken på det nå.

Skrevet

Er det ingen som har sex her?

Skrevet

Sexlysten har vært på bunn i mange måneder, men nå begynner jeg å savne det og gleder meg til vi skal ha sex igjen. Er allikevel urolig for om sexlysten vil komme tilbake - å savne det og å ha lyst er ikke akkurat det samme :(

Heldigvis (eller dessverre?) så har ikke sambo lyst på sex heller. Var litt uheldige forrige gang vi hadde det, slik at han ble skremt, og uansett så har han vært veldig tålmodig og forståelsesfull gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

HALLO!

Les overskriften på innlegget da...

De som svarer her er de som ikke har så lyst på sex som før.

Er vel plenty med andre damer her inne som fortsatt har sex, men de svarer ikke her!

Skrevet

Er ikke like lett det der nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...