Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hvor ofte er det normalt å ha kynnere i løpet av en dag, eller hvor mye? Er 29+3 idag.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er i uke 35 og har ikke hatt en eneste kynner til nå i svngerskapet.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Er i veke 28 og har kynnarar kvar gang eg anstrenger meg eller blir stressa...så iallefall ein gang for dagen!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har sikkert et 2 siffret antall kynnere per dag, er det noe å bekymre seg for??
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Hei=O) Jeg var hos jordmor på onsdagen, og spurte henne da om det var noe som var "for mye" kynnere. Hun svarte da at det er veldig individuelt hvor mye/ofte man har kynnere. Noen plages veldig, mens andre nesten ikke har noen. Så lenge de ikke øker i styrke, kommer oftere og oftere og blir vonde, så er det ikke noe å bekymre seg for. Jeg har kynnere hver dag, varierer hvor mange, men ikke under 10 pr dag.. Til tider plagsomt.. Er 30 uker i dag.
sydilla Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 er en av de som har blitt sykemeldt pga. kynnere. Hvis du får kynnere mer eller mindre hver gang du reiser deg, og er mye plaget av kynnere på ettermiddag/kveld selv om du bare ligger på sofaen ville jeg sagt det var for mye...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Ja, jeg er plaget uansett om jeg bare ligger rolig på sofaen og ser tv... Hvor langt er du på vei da, mammamora? Vært sykmeldt lenge?
sydilla Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 er i 35 + 6 i dag og har vært sykemeldt siden uke 17 da begynte de å gjøre vondt. har fått stoppa fødsel i uke 31 og vært innlagt en gang etter det også. Så det er jo litt ekstremt. Men med de to andre har jeg fått masse kynnere rundt uke 30. Og blitt 50% sykemeldt resten av svangerskapet. Men da har jeg som sagt kanskje hatt 5 - 6 kynnere pr. time på dagtid på jobb (har kontorjobb/undervisning) og massevis på kvelden, gjerne mer eller mindre regelmessige. Syns du skal snakke med legen din på neste kontroll - så får han vurdere :-) Blir de regelmessige og begynner å gjøre vondt må du ta kontakt med legen din før det! (og hvis de er regelmessige i flere timer, varer oppmot 1 min kontakter du føden...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå