Gå til innhold

"Nyt den siste tiden sammen, dere to! Kino o.l.."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere fått denne kommentaren ofte? Man må nyte de siste dagene sammen i ro og fred før den lille kommer. Har jo tenkt at det er lurt, men blir ikke sånn kos når det gjør vondt både her og der, søvnen er dårlig, og magen i veien, he he. Tenkte at vi burde komme oss på kino før babyen kommer, for blir nok en liten stund til nete gang! Men så sa mannen min at den tiden nok allerede er over -og han har rett. Orker ikke sitte kenge slik pga bekken, men enda verre: må jo på do hele tiden! litt stress under en film! He he. Hadde ikke tenkt på at et kinobesøk kan bli litt stress. Men skal prøve å nyte ro og frihet, selv om jeg venter veldig på vårt lille gull! :o)

Klarer andre å bare nyte dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..ja den har jeg hørt et par ganger. Men jeg koser meg med samboer, hver eneste dag, hvert eneste minutt vi er sammen. Trenger ikke å gjøre en hel masse ting, det er nok for meg å høre han puste (og snorke...) ved siden av meg i sengen. Er den dagligdagse kosen sammen med han, jeg elsker. Rutinene våre; middagene hvor vi snakker om dagen som har gått, kveldene hvor vi ligger og hvisker og tisker til langt på natt, helgene hvor vi ikke MÅ noe som helst - ganske enkelt det å være sammen. Og det skal vi jo tross alt fortsette med når baby har kommet og, selv om den lille kommer til å nyte det meste av oppmerksomheten vår..

Skrevet

Sant nok, he he. Joda, vi koser oss også med å bare være sammen. Men folk sier en må nyte ditt og datt nå mens en kan, men er jo ikke så lett -vet vel ikke hva man har før man mister det! :o) Men nå babyen kommer er det jo en ny tid, og andre ting som betyr masse. Bare greit at folk sier sånn, altså -ikke misforstå, men klarer ikke glemme baby nå, klarer ikke la være å lengte etter å holde ham :o) Og om en liten stund skal du se at jeg sier til andre: "Nyt den siste tiden dere har sammen, bare dere to.." ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...