Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Føler at det renner hele dagen, blir gal. som å ha hvit mensen. Er dette unormalt?
Mamma`n til tre Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ja jeg har også mye utflod, men det er ikke noe farge som regel, bare blankt og helt tynt og jeg er avhengig av bind, hvis ikke blir trusa helt våt. Men jeg hadde dette under forrige svangerskap også, fikk beskjed at det ikke var noe å uro seg for, men det var mitt tilfelle, kan ikke svare for deg desverre,jeg hadde hørt med jordmor/lege hvis jeg var urolig!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 jeg hadde det med nr1 og har det nå med nr 2. er helt normalt, men veldig plagsomt!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Masse utflod her også. Bør gå med truseinnlegg, men noen ganger glemmer jeg det, og da må jeg skifte truse ganske raskt. Etter sex for noen dager siden, spurte mannen om jeg hadde smurt meg med noe krem eller lignende, for han fikk så mye "kliss" på fingrene....sorry detaljene....Hehe...Tror jeg gjør meg anonym her gitt
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Samme her. Og den er hvit, noen ganger tynt, nesten somm vann, noen ganger tykt.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 HI her. Bra å høre at det ikke bare er meg. Blir så lei av å skifte truseinlegg hele tiden, føler at jeg må vaske meg nedentil hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå