Mockanin Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Kjøpte dem til 2 åringen i går. Er dem bra? Virket mykere og lettere enn vanlige cherrox. Skulle vist tåle mere kulde også i følge damen i butikken.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 2åringen min har de. Er veldig fornøyd med dem, han holder seg varm og tørr og beveger seg helt fint. Har kjøpt en ullsåle til å ha inni i tillegg. Kommer til å velge de neste år også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå