Mamma`n til tre Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei, jeg vurderer å ta en 3D u.l, men lurer på om det er verdt det! Er det noen som har erfaring? Jeg er ute etter anbefalte steder, priser o.l i Oslo omegn.Jeg har tatt vanlig u.l på et gammelt apparat, så der så de nesten ingen ting, detter er unge nr 3 og antagelig den siste så derfor lurte jeg på å virkelig benytte sjansen;o)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Jeg synes ihvertfall at det var verdt det. Siden det var ved en privat klinikk tok de seg bedre tid og fikk liksom mer ut av det. Men man må nok være obs på at det varierer veldig hvor bra bildene kan bli siden det avhenger av hvordan babyen ligger. Min lå å gnikket seg i ansiktet så bildene ble ikke kjempebra akkurat, men verdt det
Mamma`n til tre Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 hvor mye kostet det og hva het klinikken?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Vi har bestilt time til 3D UL i februar, når jeg er 26 uker på vei. Jeg har etter å ha undersøkt litt fått inntrykk av at klinikkene i Oslo koster over 1000,-, men mulig det er en i Sandvika som er billigere. Vi har bestilt i Tønsberg, her; www.kvinnedoktor.no, til kr 800. Det er mange som har hatt positive erfaringer med han. Ellers har du også Ultralydklinikken som ligger i samme bygg, men som koster enten det samme eller rett under. Har hørt noe negativt her, så derfor ble det den andre. Men det er nok forskjellig fra person til person
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå