Gå til innhold

TRIVSELSVEKT jenter.. Plan for å klare sunn helg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målet mitt er å bare kose meg på lørdag..

Skal begynne å trene idag, skal trene nå klokka 10.. (Mini er 4mnd, så skal bli moro å se hvordan det går på barnevakten på treningsstudioet)

Skal prøve å holde meg igang ikveld med ting, så jeg kke blir så fysen.. Skal nemlig ha vennindene mine på tapas bord i morgen (14stk blir vi) og da skal jeg kose meg ordentlig i morgen.. hehe

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør som deg, har en dag der jeg har lov å kose meg litt ( ikke fråtseri i snop altså) Det er lørdager så gleder meg til i morra... Skal på middag til ei venninne vet ikke hva vi skal spise, men blir nok sjokoladefondant til dessert. Nammmmmmm!

Skal på mor og barn trening nå snart. Så blir det lange turer med vogna på lørdag og søndag, gleder meg.

Hvordan gikk treningen og barnepassen adrian er gullet mitt=)

Kos deg masse med tapas i morra, det har du jammen fortjent:0)

Skrevet

Jeg skal spise vanlig ketose-mat, ikke noe spesielt kosemat. Ikke noe lovlig snacks heller. Jeg må være veldig streng med meg selv i begynnelsen ellers flyter det bare ut. Jeg sitter her i treningstøyet mitt, klart til å gå på studioet å trene men jeg trenger et royalt spark i rævva! Sukk.

Dere som koser dere i helgene bør huske at helgen ikke varer fra i dag til søndag, eller altså den gjør jo det..men ikke kosemessig. Hehe. Velg en dag og hold dere til den. :D

Skrevet

(S)TinkerBelle <3: *sparker deg i rævva* :0)

Jeg er veldig klar over at helgekos fort kan vare fra fredag til søndag, så her i gården har jeg litt ekstra kos kun på lørdag kveld. Greier jeg ikke å holde meg til den dagen, må jeg kutte den ut...

Men det går veldig fint enda, er super motivert og vet det blir seriøs shopping når jeg har "funnet"trivselvekten:0)

Skrevet

thia

Takker og bukker! :) Nå går jeg!

Skrevet

Hei jenter!

Da har jeg vært på trening.. Step-maskin og styrketrening.. Såååå deilig da! Skal ihvertfall prøve å få til morgentrening hver man-ons-fre..

Mini hadde det så bra hos barnevakten, og det var 3 andre der på hans alder. moro!!

Nå er det rett i dusjen, litt lunch og så skal jeg handle inn ingredienser til tapas.. nam nam!!

God helg jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...