*spirrevipp* Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er mere spent nå enn når vi fikk vårt første barne (en nydlig jente 2 år nå da,) Er nå i uke 38 og venter veldig, var på føden på tirsdag trodde det var i gang da men nei da. Var moden med 1,5-2 cm åpning så det tar nok sin tid. Er plaget masse med bekkenløsning. Noen andre som er like spent?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 ja det kan man si alltid spennende ja
Gjest mphs Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil heller si jeg er spent på en annen måte og tenker mer på tiden etter fødsel og at det sikkert blir lettere og koseligere denne gangen siden jeg har den tiden enna friskt i minne fra forige gang.Og vet hva jeg skal gjøre i de forskjellige situasjonene. Og så lurer jeg jo selvfølgelig hvordan hun vil se ut i forhold til storesøsteren sin:o)
*spirrevipp* Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2008 Ja, sant det, men mer redd for at noe kan gå galt nå har egentlig ikke tenkt så mye på åssen det blir etter fødsel ennå. Håper bare at det snart skjer noe he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå