prins 07, prins 10 Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har hatt flere runder med skift av bleie på natten de 2 siste nettene pga avføring. Han har ligget med de en stund, og er nå selvfølgelig veldig sår. Noen tips? har prøvd luftørring og sink salve. Er sutrete, men det er vel fordi han er trøtt. Han har vanligvis bare avføring x1 i døgnet, men er nå så hyppig som hver andre time. Kan det være tenner i anmars? Han er allment kjekk, og har god matlyst, så drøyer eventuelt legebesøk. Noen med erfaring??
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 prøv SEBAMED sin babysalve. jeg har brukt den siden dag en med min minste,og hun har ikke vært plaget med sår rompe noen gang.
Sivalur Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Lufttørking, lufttørking og lufttørking. Og så kan du prøve weleda calendula zinksalve fra helsekostbutikken, den er kjempegod. Inotyol fra apoteket er også super. Det med hyppig/ikke hyppig avføring varierer vel hele tiden, tror det meste er normalt. God bedring!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Forsøk med potetmel så det får gro( ofte holder det med en dag eller to), når det har grodd så smører du rikelig med Silulen sinksalve for å ha en barriere hvert stell. Vask kunn med lunkent vann og helst skyll stumpen i stedenfor å bruke klut når det er sårt og tørk med føner med lav temp ( fint om det er kaldluft knapp på føneren) eller lufttørk.
prins 07, prins 10 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 Takk takk, apoteket neste:)
RockMyWorld Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Har nettopp vært gjennom et 3 ukers diare h...vete selv med tuppa! Inotyol var den salven som til slutt reddet stumpen hennes. Anbefales på det sterkeste!
prins 07, prins 10 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2008 Tusen takk alle sammen.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Her bruker vi inotyol daglig. Mirakelsalve!
MadameMimm Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Gutten min fikk skikkelig sår stump etter en runde med diaré, jeg smurte en kveld på SebaMed spesialkrem for sår og irritert hud (den er uten sink) og den påfølgende morgen var stumpen helt fin igjen!! Utrolig, så denne kremen anbefaler jeg på det varmeste.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 prøv potetmel vask ordentlig (så forsiktig du kan da..) , lufttørk og masse potetmel. hjalp nemi da hun hadde diarè
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå