Gå til innhold

Ærlighet i et forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gift som det er sagt.

Min mann er på nettby og han sa til meg at han kun har kollagere og noen kompiser som venner der. Løgn.

fant profilen hans. har dame venner KUN. Ser at noen av dem også skriver sms med han.

Skal jeg si det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen svare meg??

Skrevet

hadde det vært meg ville jeg konfrontert ham med løgnen... er jo ikke akkurat som om det er hemmelig når det ligger ute på nett uansett - hvem som helst kan jo se det du har sett. ikke at det hadde spilt noen rolle, han som har løyet!

Skrevet

Syns helt klart du skal si det ja! Best å ta det opp med en gang nå. Så får du se hva han har å si til sitt forsvar.

Skrevet

Ville ikke hatt så mye problem med at han bare hadde damer som venner, men ville nok spurt hvorfor han prøvde å skjule det for deg ved å lyve.

Skrevet

Min har også facebook og nettby opplegg...han har både jente og guttevenner, men har aldri løyet om det... Hvis noen sender ham en flørtemeldign så pleier han og nevne det...han synes det er komisk...jeg forteller o flørte meldingen jeg får også... Viktig med åpenhet i et forhold..hvis man smflørter litt (uskyldig førting) så skal man også kunne snakke om det med partneren og det skal være greit for partneren. Mener jeg i hvertfall.

Jeg ville konfrontert ham med løgnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...