Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 eR så tett i nesa og øynene mine bare renner... men det gi seg utover dagen. Noen flere som har det samme
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ja! Dessverre er det ikke mye annet å ta for det enn lomudal nesespray og øyedråper. Det hjelper litt, hvis man er flink til å huske og ta det flere ganger om dagen, ikke bare når man er tett. Du får dette uten resept, men be legen skrive ut en resept til deg på neste kontroll, blir nemlig mye billigere pris på den måten =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå