Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Vi møttes på møteplassen....så ble vi kjærester, samboere og foreldre.....og selvsagt verdens beste venner )
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Gjennom felles venner. Mange år før vi ble kjærester egentlig.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Gjennom en teateroppsetning..jeg var på scenen og han styrte lyset:) Og nå, seks år senere er vi gift og har to barn:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 hva er møtepassen? vi møttes på svisj på nrk2, ble elskere, ble venner også foreldre og samboere.. litt feil rekkefølge, men alt gikk godt. vi gifter oss i august, på jubileet vårt!
xxxo Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 vi møttes og på svisj, men vi ble først venner, så kjærester etter 1 år..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Vi møttes på Blink for snart 4 år siden! Nå er vi samboere, og har en nydelig gutt på to år
Kari Trestakk Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Møtte mannen min på ei hytte i Nordmarka. Det var en "bli kjent"-hyttetur i forbindelse med studiestart, og det var kjærlighet fra første blikk. Vi satt oppe i peisestua og skravlet hele natta (vi vakte litt latter der vi satt og duppet av under frokostseminaret dagen etter),og etter det var det ingen tvil om at det skulle bli oss. Det er snart ni år siden nå, og vi er gift og har en sønn.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 gjennom felles venner... venner i 1 år, kjærester, samboere også foreldre...
Raffna Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Møttes første gang på et litt spesielt arrangement, men vi ble ikke kjent der egentlig. Et halvt år senere møttes igjen vi på fest hos felles kjente, da hadde han kjæreste og jeg var singel. Det ble en uskyldig flørt, og så var vi venner i noen måneder. Da det ble slutt med kjæresten hans tok det ikke lang tid før vi datet (intenst), og ble kjærester litt over ett år etter at vi møttes første gang. Han fridde etter 10 mnd, giftet oss etter å ha vært kjærester i litt under 2 år. Nå har vi vært gift i 4 år og har en gutt på snart 2 år. Han er seks år yngre enn meg :-D
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 hehe, var det meg som skrev inlegget over her? AKKURATT det samme her ja,
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Han var læreren min når jeg gikk på ungdomsskolen. Møttes igjen 5år etter, og da ble det kjærlighet...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #15 Skrevet 13. januar 2008 Vi møttes når jeg var på julebord, og han på byen. Søstra mi kjente han, og han ble sittende ved bordet vårt. Veldig tilfeldig alt sammen, så svigermormor sier det var skjebnen, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå