Gå til innhold

Hvor møtte du mannen din/samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møttes på møteplassen....så ble vi kjærester, samboere og foreldre.....og selvsagt verdens beste venner :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møttes på fest på hytta til min bestevenninne. Mannen min har hytte rett i nærheten av venninnen min. Vi har nå vært sammen i snart 7 år, gift i 2,5 år og venter barn nr 2! Han er virkelig min drømmemann og da jeg møtte han følte jeg meg HEL. Verdens aller beste mann!!!

Skrevet

Tok kollektivt sammen på vei til jobb hver morgen...

Skrevet

Ble kjent på nettstedet Blink..Har nå vært samboere i snart tre år og har et barn sammen og venter et om tre uker;-)

Skrevet

møttes på byen, han inviterte med ut på middag noen dager etter og VIPS så hadde jeg møtt mannen i mitt liv :o) Ikke hver dag det føles slik nå lenger da men he he.. sånn er det vel bare *sukk*

Skrevet

Møtte han på nettet. :) Ble gravid 3 mnd senere! Han er virkelig mannen i mitt liv og vi har det utrolig bra sammen! Planlegger nå nr 2 :)

Skrevet

Vi var kolleger. Ble kjærester da jeg hadde jobbet der i 4 mnd, han hadde jobbet der i litt over 1 år.

Jobber ikke sammen mer, begge har skiftet arbeidsplass.

Skrevet

I skogen, ved et bål.....

Skrevet

møttes første gang da vi var 15 - 1 klasse på vgs :) var sammen i noen mnd. Hatt sporadisk kontakt opp igjennom hele veien og ble sammen igjen i fjor :) han er ikke pappan til barnet mitt da.

Skrevet

Jeg vasket håret hans med iskaldt vann da jeg hadde utplassering som frisør lærling. Han ble kjempe intr og fikk tak i nr mitt via en fetter av meg, som han kjente godt. Han var skikkelig innpåsliten i ca 6mnd før jeg omsider gikk med på og bli bedre kjent med han. Nå sitter vi her, forlovet og foreldre til tre rampetroll. Dette er snart 8år siden :o)

Skrevet

Vi møttes på utestedet jeg jobbet da, han var gjest der OFTE!!:)

Kunne ikke unngå å legge merke til han da.. Sitter her happy og førnøyd med en liten gutt nå! 5 år siden nå.

Skrevet

Vi møttes på fest da vi var 16 år gamle:) Ble kjærester like etterpå. Og foreldre 5 år senere:)

Skrevet

Møttes på Madrugada konsert. Jeg inviterte på middag noen dager senere, og nå sitter jeg her med verdens beste samboer, nytt hus og en sønn på 16 mnd! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...